Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-27 04:30:00
日報

《法證IV》真空袋扮死屍 謝芷倫︰窒息感 極不安

分享:

憑《愛.回家之開心速遞》演大小姐秘書Mandy入屋的謝芷倫(Jan),日前在《法證先鋒IV》扮演死屍,劇中的她被封在真空袋內,繼而被棄屍大海。不少觀眾以為袋中的女屍只是一件道具,沒料到是由Jan親身上陣,坦言入袋的一刻極不安。

Jan為求逼真,保持姿勢瞓袋幾粒鐘。

Jan為求逼真,保持姿勢瞓袋幾粒鐘。

Jan的眼球貼住個膠袋,直言壓到五官變形,扮死屍一點不好受!

Jan的眼球貼住個膠袋,直言壓到五官變形,扮死屍一點不好受!

Jan表示拍攝前,公司因安全問題找專人入袋試位︰「拍之前有開會研究同彩排點樣做,而且有人試過係OK,溝通過點樣做,例如︰萬一我喺膠袋入面真係好驚,唞唔到氣,要點樣表達。」她坦言埋位時有點害怕,但沒有想過自救方案︰「開頭都驚㗎,驚唞唔到氣又開唔切個袋,咪焗死?拍攝前我專程返公司研究同練習點樣做嘅,練習過好多次先真正拍。

後來套劇出咗街,有同事問我當時有冇拎住𠝹刀之類嘅利器,萬一有咩事可以自救,我真係冇啊!而家諗翻轉頭知我當時做咩咁大膽,連自救嘅方案都冇諗過,哈哈!就係太相信工作人員會控制住個時間,監察住唔會有事。」

問到有沒有因安全而辭演,Jan說︰「公司叫我演嘅角色都會應承做嘅,收到通知時已知道個角色將會死同要入膠袋,當時冇概念點樣真空法,不冇考慮過就應承咗。」她更為這個角色做了不少功課︰「其實我研究過喺袋入面嘅姿勢、面部表情、形體動作等,唔係就咁放鬆瞓喺度,係成個人都用咗力,定住個形,每次個姿勢同表情都要一樣,就算個膠袋壓落隻眼度都唔可以眨!」Jan果然專業!

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受