Ad Block Ad Block
娛樂
2019-10-29 17:28:00

【等足一年】終於等齊人找數 張彥博請跳躍3子食好西

分享:

張彥博開騷找來「跳躍F4」3位好兄弟何廣沛、羅天宇及郭子豪幫忙,事後他表示會請他們食威靈頓牛找數,但羅天宇仍未覆實時間,所以未定找數日子。

今日阿博在IG上載「跳躍F4」合照,表示「數已找」。他說︰「你地班奄尖挑食怪,搵到隻牛招呼你哋喇~收住貨先啦~ 說好的威靈頓牛is good,明年繼續~加油!」看來阿博已經計劃好明年再開騷。

阿博事前講過跳躍三子對食頗有要求,若不好吃絕不收貨,那麼他們又如何評價呢?郭子豪說︰「有冇人知我地等阿博 哩餐等左幾耐?喺下面留comment。Comment有創意又比抽中朋友,下次請你上台同我地唱!Good restaurant btw」一句好餐廳,就知他們滿意這次找數。不過,何廣沛就認為阿博好識計數,他說︰「等左成年,終於找數。」兼hashtag「一餐找兩次數」、「點計都似蝕咗」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受