Ad Block Ad Block
娛樂
2019-10-23 05:00:00

張彥博完騷 連打兩餐邊爐

分享:

剛完成的演唱會的張彥博,前日與林穎彤 (Bella)等錄影節目《娛樂大家》。他表示因開騷前要節食和操練,所以完騷後「昏迷」了兩日,叉夠電才回復精神。 他說:「真係好累!演唱會之前都冇食嘢,出PO都等咗兩日,因為瞓咗兩日,其實慶功都食了兩次火鍋,不過之後又要到外地拍新劇,可能要騷肌,要keep住身形。」他曾承諾請擔任演唱會嘉賓的「跳躍F4」食飯,現只等羅天宇回覆時間。他說︰「準備請佢哋食威靈頓牛,佢哋好奄尖,有要求,要有誠意先收貨。」
 

壽星女Bella生日照開工,獲吳若希、何雁詩及譚嘉儀等送上素蛋糕為她慶祝。Bella笑說︰「我接受唔到,27歲真係變女人喇,啱啱公司通知我攞服務10年金牌,真係好驚!」問到男友伍富橋如何和她慶祝,Bella說:「全日都要開工,男友暫未有表示,亦未收到禮物,不過都有送上祝福。」她坦言一日未結婚都想保持低調。

Bella希望新一年工作順利。

Bella希望新一年工作順利。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受