Ad Block Ad Block
娛樂
2020-12-21 21:34:00

【著得暴露】陳少霞向劉德華道歉

分享:

 

陳少霞今日獲倪詩蓓、葉文輝邀請,到電台作訪問嘉賓。陳少霞感恩自己曾經在電視劇《笑傲江湖》中飾演「小師妹」一角,為觀眾留下深刻印象。她指當時自己第一次拍攝古裝劇,當中遇到不同的挑戰,曾經因為自己的情況令到劇組人員「遲收工」,她在節目中不斷感激遇上他在古裝劇中的伯樂《笑傲江湖》監製李添勝,陳少霞說︰「當時李監製每一次喺開拍之前,都會叫我早半個鐘到片場,同我一齊睇重播再指點一下一啲關於古裝嘅細節位,同埋感情轉變嘅技巧,令到我喺演戲方面有大大嘅進步。」

 陳少霞回顧自己入行的經歷,是機緣巧合的情況下,遇上一次試鏡的活動,所以進入了娛樂圈。陳少霞星途看似順利,但她自認年少輕狂,曾經做了一些錯誤的決定,影響到身邊合作的夥伴,因此特別在節目中向劉德華道歉︰「當年同劉德華一齊拍《天與地》,我哋準備出席宣傳活動時,身邊某啲唔係咁好嘅朋友,帶我去時裝店,買咗啲比較性感同埋暴露嘅衫去宣傳活動,收到大眾不滿嘅迴響,覺得我破壞咗自己本身清純嘅形象。除咗影響到本身接咗嘅工作要取消嘅後果外,亦都影響到當時應該要繼續嘅宣傳活動,不過我當時真係冇一個好好嘅判斷力,我真係好想向劉德華再次道歉。」

Ad Block

 息影多年的陳少霞,被問到會否重新考慮接拍劇集或者電影,她表示,如果是一些客串的角色也會考慮,但希望把時間花在家庭,及自己的海味生意上。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受