Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-17 16:33:14

36歲屯門娜娜被指有虛報年齡之嫌 老公背景曝光

分享:

「屯門娜娜」董幸兒

36歲嘅「屯門娜娜」董幸兒早年喺屯門公園唱歌跳舞而為人熟悉,上年更參加TVB歌唱真人騷《中年好聲音》闖入100強,但表演失準嘅佢被即時淘汰,不過仍然大受外界矚目。雖然娜娜晉級失敗,不過就愛情得意,日前佢就驚爆婚訊,婚照曝光後被網民指佢睇落年紀比41歲嘅老公大,有虛報年齡嘅嫌疑,結果嬲到佢喺社交網站出PO還擊。

屯門娜娜結婚啦

娜娜平反虛報年齡疑雲

日前屯門娜娜與貌似MIRROR人氣成員Anson Lo嘅圈外人迪康結婚,不過唔少網民就話娜娜喺冇濾鏡嘅情況下現真身,個樣望落仲老過41歲嘅迪康,例如「唔講,以為係兩母子」、「36歲。唔講以為56」、「我成日以為娜娜45歲」、「36歲?諗佢起碼報細10年咋!」及「娜娜真係3x ?!?!」等等。對於被指有虛報年齡嫌疑,娜娜就喺個人社交網站出PO為自己平反:「我14歲已經申請落黎(嚟)香港啦!點會需要報細呢?36歲我已經覺得自己中老年啦,朋友仔。」及「大哥,你都係估我啊?我14歲落黎(嚟)香港啦,我做咩要報細年紀?你可以話我樣老,我都係活咗36年,你唔洗自己亂下定論啊!話我38,年紀大多兩年又點啊,都係細我老公,大我又老公又點呀!莫明其妙,董幸兒,現年36,1986年1月25號凌晨1點半出生,我唔想死嗰時墳墓上住個假日期。」

屯門娜娜結婚啦

老公迪康出PO護妻

之後,屯門娜娜亦有呼籲傳媒大眾唔好胡亂猜測:「我18年先識Happy伯,唔係10幾年,你咁想報我哋點解唔直接訪問我哋吖!你嘅亂估有冇諗過我呢?我老公都識,Happy伯支持好多人,唔係支持我一個,只係我條片紅咗姐(啫)。」

而娜娜老公迪康亦有喺社交網站出PO護妻:「屯門娜娜大婚之喜,希望各位給于最真誠的祝福給她。帶有色眼鏡的人可以先自己看一看自己,可能你會發現自己自愧不如,做自己喜歡的事、追夢,再找到自己真正的另一半,來之不易。經歷這麼多年網暴,負面新聞,也可以坦言相對,現在進入另一個人生階段,新的道路濶步而過,一切將會更好,happy wedding。」其後娜娜亦有轉發貼文,多謝老公並自爆曾患抑鬱。

「屯門娜娜」董幸兒

老公背景曝光

另外,唔少網民都非常關心迪康嘅背景,日前迪康接受傳媒訪問時就話自己係室內裝修公司老闆,不過佢亦喺社交網站自爆嚟緊將會與老婆一齊出嚟唱歌。

屯門娜娜與圈外人迪康結婚 屯門娜娜與圈外人迪康結婚 屯門娜娜 屯門娜娜 屯門娜娜

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受