Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-02 16:55:35

74歲婆婆撲唔到MIRROR演唱會飛喊足幾日 網民心酸要求設關愛座

分享:
 74歲婆婆撲唔到MIRROR演唱會飛喊足幾日

74歲婆婆撲唔到MIRROR演唱會飛喊足幾日。

人氣男團MIRROR將在本月尾舉行的12場紅館演唱會可謂一票難求。港台DJ彬臣日前便在節目中分享了一位74歲婆婆撲MIRROR演唱會飛的故事,令不少網民大感心酸。

彬臣的媽媽有日突然問他有沒有方法買MIRROR演唱會門票,原來媽媽是想幫公司清潔嬸嬸購買,彬臣表示:「呢位嬸嬸74歲,未退休。你都知道老人家要去接觸科技嘢真係唔簡單,尤其網上買飛唔似我哋有晒攻略,事前已經知道晒啲步驟、準備好晒啲資料,第二朝未夠鐘已經上網F5緊。」彬臣更指婆婆特意以$440加入MIRROR官方歌迷會成為MIRO,可惜最終都未能成功搶飛,他媽媽透露:「佢足足上咗兩日網,最終都撳唔到,仲喊咗幾日。」

彬臣愛莫能助,他表示一位老人家願意花時間和心機學習上網買飛:「我深信佢除咗自己睇之外,背後可能想同孫仔、囝囝女女,一家人開開心心去睇,呢個故仔真係令我印象非常深刻,佢學點樣買飛,聽到佢喊咗幾日,我個心乸乸哋。」有網民認為應該設有關愛座:「點解演唱會唔可以有關愛座飛賣?難得上咗年紀嘅老人家都咁有心去睇演唱會」,亦有人回應指主辦方要預留門票給尊貴客戶,沒有預普通人買飛的。

 

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受