Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-22 20:31:57

Anson Lo盧瀚霆新歌《MONEY》同大家講錢 首次露全額大玩浮誇百變造型

分享:

Anson Lo今次在新歌MV大露全額!

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo) 相隔9個月再次推出跳唱作品《MONEY》,MV中他在MV扮演貪錢的銀行家,為了演好這個角色,他與團隊在MV細節及造型上都花了不少心思,更大玩百變造型,務求為神徒帶來驚喜與新鮮感。

Anson Lo說︰「今次MV自己都有份構思,多得導演將我腦海裡面嘅嘢執行出嚟,令到成個Idea變成好完整嘅故事,少少復古感覺,場景亦好認真雕琢,而咁多個造型都各有特色,其中銀行大佬Look係新嘗試,入行以嚟未試過喺表演上全額露俾大家睇,之前承諾終有一日會咁做,終於揀咗今次嚟試!加上想同上年跳唱歌有啲唔同,所以就加咗雀斑妝同埋髮型都誇張啲。賊仔Look都幾得意,全黑,加上4年嚟鏡頭前後都未戴過賊仔帽,再配埋我精心挑選嘅眼鏡,成件事好襯。」

Ad Block

最愛喱士造型

除了兩個前所未見的造型,Anson LoMV中另外亦有紅色官仔骨骨造型,布料以絲綢為主,感覺浮誇得來,又帶點百老匯歌劇感。至於跳舞場口,Anson Lo穿上金、黑作對比Bling Bling感覺極重的舞衣,他指試造型時驚好誇張,但因為要與「Money」有直接掛勾,所以也堅持要用上金色。若數到最鍾意的造型,Anson Lo首選藍色喱士花的一套,他解說:「呢套鮮藍色西裝好多Details喺裡面。服裝團隊花咗好多心思,逐塊喱士聯上去,用咗好多功夫,裡面有同款同色馬甲,全身有皮帶,係好特別嘅一個造型,而呢隻藍色,都係入行咁多年嚟未著過嘅一個顏色。」

Ad Block

金錢非萬能

雖然新歌與金錢掛帥,但填詞人林寶想表達的是金錢延伸的價值觀。提到這個角色,Anson Lo說:「我呢個銀行大佬好鍾意見到好多顧客,用自己心愛或珍而重之嘅嘢同我換錢,見到大家咁貪錢,我都好開心,因為我嘅價值觀係好鍾意錢,呢個世界都應該咁樣做。」不過在貪錢背後,銀行家全因被心魔糾纏著,所以即使好有錢都不開心,內心深處最想得到的,其實只是單純的快樂感覺。《MONEY》其實最想說的,是金錢不是萬能。他說:「相信每個人都有自己想要捉緊嘅回憶、好珍貴嘅嘢,例如:親人、寵物、情侶送俾自己嘅禮物⋯⋯有好多嘢唔係淨係金錢先可以做到。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受