Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-25 19:42:45

HotCha風波未完結 黎美言爆喊暗指被Crystal傷害最深

分享:
鍾舒漫與黎美言一齊錄影網上節目。

鍾舒漫與黎美言一齊錄影網上節目。

前女子組合HotCha成員張惠雅(Regen)以獨立歌手出曲,日前在電台訪問中提到自己與黎美言(Winkie)拗撬最,指對方的性格未必個個頂得順。此番言論觸動Winkie神經,她隨即發文炮轟Regen並揚言拒重組HotCha。

黎美言一提HotCha情緒激動。

黎美言一提HotCha情緒激動。

Winkie表示Regen不是傷害她最深的一個,而是另一成員Crystal,「同佢冇乜聯絡,反而同Regen係比較好,我只係唔鍾意佢同出面講頂我唔順。」問到Crystal做了甚麼令二人交惡,她說︰「一定唔會講,依家唔係要數佢,總之到死嗰刻、入咗棺材都唔會講,喺呢個圈忍到最後嗰刻,嗰個先會贏!」問到是否被二人聯手杯葛,Winkie說︰「可以話係呢個方向,佢哋同老闆嘅合照都冇我,啲人以為我好串,但我根本唔知佢哋出去。」

她表示數年前參與一個拳賽遭到欺凌,但Regen與Crystal沒有支持她,反而落井下石,指她出拳大力,令她感到受傷害。她績指解散後3年有反省自己,認為另外兩位成員知道自己問題之後,相信便是她們大和解之時。

Hotcha在過去不少訪問承認隊友之間多爭執。

Hotcha在過去不少訪問承認隊友之間多爭執。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受