Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-07 14:15:00

張紋嘉分享十張黑圖紀念出道16年 驚現Stanley@MIRROR 人生首個伴舞MV

分享:
Crystal日前在社交網分享十張黑歷史舊照,紀念出道16年。

Crystal日前在社交網分享十張黑歷史舊照,紀念出道16年。

前女子組合HotCha200744日出道,2014年宣布拆夥,為紀念出道16年,Crystal日前在社交網分享了當年十張黑歷史舊照,並寫道:「話說今日係出道周年紀念日,今年特意搵啲好舊好舊嘅相,睇完真係喊出嚟嘅中度黑圖分享一下,太黑個啲真係post完可以即刻轉行。睇完記得讚我而家靚咗啲㗎啦,等我平衡返個心理,同我講多次,我真係無整容!只係箍咗牙。」

Ad Block
當年仍是舞蹈員的Stanley為HotCha《Hot Lady》的MV伴舞。 Stanley 留言自爆為HotCha《Hot Lady》是人生首個伴舞MV。

Stanley自爆獻第一次MV伴舞

Crystal逐張舊相介紹,網民都將焦點落在其中一張MV相中,Crystal寫着:「駱克道造型(當時嘅我覺得好型)我知我殃及池魚,但係我呢個look冇獨照。」原來她所指殃及池魚是身後的MIRROR成員邱士縉(Stanley),當年仍是舞蹈員的StanleyHotChaHot Lady》的MV伴舞,相中見Stanley 穿上背心加牛仔褲,身型健碩,面尖尖,與現在相比更為瘦削;Stanley亦有留意到帖文,並留言表示:「呢個係我人生第一個跳嘅MV」,Crystal即驚訝謂:「第一個」。

Crystal 笑言點解當年咁嘅樣箍住牙,都要出道。 Crystal分享十張黑圖紀念出道16年。 Crystal分享10張黑圖紀念出道16年。 Crystal分享10張黑圖紀念出道16年。 Crystal分享10張黑圖紀念出道16年。 Crystal分享10張黑圖紀念出道16年。 Crystal分享10張黑圖紀念出道16年。 Crystal分享10張黑圖紀念出道16年。

箍住牙出道

Crystal 續指她最後的一張箍牙相為震撼彈:「而家望番真係唔明白,點解我咁嘅樣箍住牙,大家都要我出道。我當時見到人哋個個都好靚,我平日完全唔想笑、唔想講嘢。但我每日就係要笑、要講嘢、要唱歌,要跳舞,仲要明知當時每拍一個MV,我呢個樣就會留一世。而家大個,我睇返我當然可以得啖笑啦,但係當時嘅心理陰影面積真係應該好大。值得留意,以前嘅look真係好爆,不過而家已經興到去y2k look,我相信我呢堆造型好快又興返!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受