Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-24 15:32:12

Regen宣傳新歌焫㷫隊友 Winkie鬧爆拒重組HotCha

分享:
Hotcha在過去不少訪問承認隊友之間多爭執。

Hotcha在過去不少訪問承認隊友之間多爭執。

張惠雅(Regen)黎美言(Winkie)張紋嘉(Crystal)組成的Hotcha07年出道,直至14年拆夥。三人曾於18年合體開騷慶祝Hotcha成立11周年,她們當時受訪稱以往三人不時嗌交,直認拆夥後鮮有聯絡,但強調三人沒有不和。然而,Regen日前接受電台訪問,重提Hotcha年代的辛酸史,透露她們入不敷支,不停工作還給公司,並稱自己常與Winkie爭執,她說︰「佢個人比較『大刺刺』啲,唔鍾意就直接講,未必個個人都頂得順佢嘅性格

Ad Block
Regen早前到電台宣傳新歌,重提Hotcha。

Regen早前到電台宣傳新歌,重提Hotcha。

Winkie發文炮轟Regen

Winkie得知自己被提及後,果然「唔鍾意就直接講」,在IG發文狂轟Regen,認為對方沒必要再提起她,更稱自己也頂不順Regen的性格︰「人前人後一套,無Team Spirit,全為自己私心,唔係我當年追求嘅嘢,我鍾意一齊成功而唔係分開成功,所以係我唔玩。無奈我一直為咗大體,唔想影響大局,隱藏自己感受多年,很痛苦,啞忍15年我現在終於落到決定,我覺得坦誠善良相處,絕對好過被人出賣,希望有一日你哋都能夠懂得檢討自己,不要在人前扮成弱者。關係係雙方不是單向,社會很多人都有情緒病,我亦試過,唔代表我唔出聲!不要用這種手法宣傳自己新歌,I'm serious now. Get out of my life.

黎美言IG。

Hotcha開15周年演唱會?

Winkie的弟弟黎嘉駿於2020年墮樓身亡,她至今仍未走出傷痛,認為Regen的訪問是在她的傷口上灑鹽︰「focus自己可以了。這不是敢言,而是魯莽草率、「一路以嚟,做咁多小動作傷害我。我覺得咁多年,手指只係識指向人,可以試吓檢討吓你自己高傲自滿嘅性格,都未必頂得你順。」她更斷言不會重組Hotcha︰「我正式宣布呢個組合我唔會再有興趣重組,粉絲們抱歉。15周年我曾經嘗試為你們爭取過演唱會,最後我選擇自己心靈行先,你無辦法想像忍耐15年有幾受傷害。

Regen與Winkie隔空罵戰,Crystal(左)未有回應。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受