Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-18 21:36:32

Ian陳卓賢拍MV爆喊半小時嚇親自己 感激顏卓靈帶入戲

分享:

陳卓賢(Ian)新歌《再見寧靜海》MV今日推出,而他亦在IG開Live與歌迷一齊欣賞MV。他直言今次拍攝MV時哭了很久,在直播中亦可見到Ian數度扁咀。

MV播畢之後,他坦言自己很少哭,每當有情緒的時候,身體會自動啟動機制「㩒低佢」,然而今次拍攝卻出奇地釋放出來。他很多謝顏卓靈,全因為對方令他很自然的進入歌詞內的世界。他特別提到在課室的一場戲,二人只是互望對方的眼睛,便已墮入情感,並稱在locker前爆喊的一幕,自己也沒想過之後會哭了半小時,直言自己也被嚇親。

陳卓賢稱拍攝這場locker戲,沒想到自己會爆哭了半小時。

Ad Block

新歌反映切身之痛

Ian續說︰「好多嘢未必再有機會,我覺得『活在當下』呢幾個字係咪大家都做到,係咪大家都醒覺?有啲係冇嘅。唔知大家有冇遇過一種情況,發生咗一件有好多感受嘅事,多感受到唔知點形容,都幾啱用來形容我依家嘅感受。」他坦言今次完成拍攝MV後很不捨,可能是切身之痛,他現在重看MV也有很多複雜的情緒。他坦言有時要學識放手,才有更好的未來,並向fans承諾,今次直播並非今年最後一次,未來仍會不時開直播跟大家分享。

Ad Block

靈感來自岩士唐登月

今次Ian與Wyman首次合作,Ian表示收到歌詞時已鼻酸酸,尤其是歌詞中的「最快樂時候未知最快樂 / 到跌落凡塵就知再沒有」感受很深,他稱今次歌曲來自1986年岩士唐登陸月球的故事,「喺登陸月球返回地球後,岩士唐有可能想再上去,但就好似世事,有陣時你想做到,你理想係咁,但你未必做到。岩士唐之後都未必可以上得返月球,會有好多遺憾。大家好幸福時唔意識自己好幸福,所有嘢都係喺失去咗之後,帶住呢個遺憾終老。」

陳卓賢指人生總有很多遺憾,但必要時要放手。

拍劇再拍MV體力透支

今次新歌MV拍攝,對Ian來說是體力挑戰,因為撞正拍劇的日子,結果Ian要連踩40小時,通宵拍劇後迅即趕到MV現場開工,攰得轉地點時也不禁在車上睡著了,落車時人未醒有點站不穩更差點跌低,Ian回想道:「好彩隔籬有人挨落去,如果唔係就跌落地。係有幾個Moment會不自控想休息,但過程中唔覺得好攰,好投入、享受件事就冇咗嗰種攰嘅感覺。導演知道我開完大通宵後仲要過嚟拍MV有啲擔心,因為今次演繹上嘅考驗比較高,會擔心唔夠休息得唔得㗎? 但最後都好順利,全部都係一Take就完成導演要求,所以好開心好好玩。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受