Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-30 14:37:29

Kelly陳慧琳與Anson Lo盧瀚霆曾合作《打字機》MV 讚教主可塑性高盼再合作

分享:
陳慧琳與Anson Lo 六年前《打字機》MV曾合作    讚可塑性高盼再合唱:佢跳我唱

陳慧琳與Anson Lo 六年前《打字機》MV曾合作 讚可塑性高盼再合唱:佢跳我唱

陳慧琳(Kelly)MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)今日(30)出席於沙田馬場舉行的年度春季盛事《富衛保險冠軍賽馬日》,首先由Kelly打頭陣跳唱《大日子》和《花花世界》熱身,Anson Lo跳唱《Mr. Stranger》和《Money》進一步推高氣氛。Kelly受訪時大讚Anson Lo跳舞夠勁台型十足,希望將來有機會合作,不過就笑言自己只負責唱,留給Anson Lo主力跳舞。

Ad Block

屋企練舞被兒子嫌嘈

Kelly表示,疫情後首次在馬場表演,特地選唱兩首快歌。她自爆近日在家中練舞被兒子嫌嘈,「我今日出來表演佢哋話Good Show,因為我日日喺屋企跳唱呢兩首歌,聽到佢哋頭都痛,叫我靜啲。」她預告將於5月尾推出全新風格的快歌《談情的價值》,故此近期都要逐步keep fit,要控制胃口。問到何時開紅館演唱會,她表示也很掛念粉絲,但嫌重複演唱舊作太悶,故希望多推出幾首新歌才作考慮,預計最快要到明年。

Kelly打頭陣跳唱《大日子》和《花花世界》炒熱氣氛。(林俊源攝) Kelly打頭陣跳唱《大日子》和《花花世界》炒熱氣氛。(林俊源攝) Kelly打頭陣跳唱《大日子》和《花花世界》炒熱氣氛。(林俊源攝) Anson Lo在2018年的國語歌《打字機》MV擔任舞蹈員。 在Kelly2018年推出的國語歌《打字機》MV,Anson Lo擔任舞蹈員。 在Kelly2018年推出的國語歌《打字機》MV,Anson Kong亦有份演出。 Kelly大讚Anson Lo跳舞勁又有型。

Anson Lo乖巧有型

今日跟Anson Lo同場表演,Kelly大讚Anson Lo跳得好型,她又憶述曾與Anson Lo2018年的國語歌《打字機》合作,「覺得佢好型、好乖巧、好好笑容,同埋好專業,好聰明,再見番佢,都讚佢做得好,冇諗過佢成為歌手,因為唔知佢識唱歌,覺得佢扮乜似乜,因為嗰首《打字機》要著六十年代衣服,唔係個個啱,現在見他《Mr. Stranger》扮吸血鬼,可塑性好高。」不過她笑言若再合作,她只會負責唱,交由Anson Lo主力跳舞。當知道神徒為了看Anson Lo表演通宵排隊兩日,她大嘆做粉絲都辛苦,但這樣娛樂圈才會百花齊放。

囝囝未到追星年紀

問到兒子可有請Kelly代為向Anson Lo集郵,她笑言兒子未到追星年紀,甚至未見過他們有睇女仔的跡象,「未聽過佢哋講邊個女仔好靚好hot,因為真嘢唔會拎出嚟講。」問到兒子有否讚她靚和hotKelly笑謂:「咁又無咁核突,阿媽點會hot。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受