Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-25 15:40:49

MIRROR演唱會意外|方方怒轟主辦方承辦商︰唔係一句唔知就得

分享:
專家顧問林超雄指,發現斷裂的鋼絲承受力比一般鋼絲少20%。(李睿哲攝)

專家顧問林超雄指,發現斷裂的鋼絲承受力比一般鋼絲少20%。(李睿哲攝)

MIRROR上月紅館演唱會意外,舞台有大型屏幕墮下,導致兩名舞蹈員受傷,其中舞蹈員阿Mo(李啟言)仍然危殆。調查香港體育館嚴重事故工作小組昨日(24)舉行第四次會議,並在會後見傳媒,指發現斷裂的鋼索承受力比一般少兩成,導致金屬疲勞,至於事件是否涉及人為失誤,暫時未能確定。

方方在IG限時動態控訴報告內容。 方方在IG限時動態控訴報告內容。
Ad Block

方方︰每晚同你搵命博一鋪?

MIRROR演唱會舞蹈員之一、曾參加《全民造星IV》的方方(方芷欣),IG限時動態分享調查報告的報道並作出大控訴︰「先唔講前期計算錯誤問題,Day 3有重新安全檢查,咁嚴重嘅損耗唔知?檢查咩?護繩器唔係護住條威吔,又夾住又磨損,安檢又睇唔到?帶班友嚟巡一圈又收工?金屬疲勞,真係意外?」

她亦不滿演唱會主辦機構及承辦商對安裝程序及安全性不清楚下,要大家「搵命搏」︰「連安裝同原件都有問題,加埋舞台效果,吊上吊落又識轉又剩,邊個話ok可以咁樣用?個mon嘅使用程度又係邊個決定?開個show,主辦/承建商連機械嘅安全情况都可以唔知,即係掉我哋幾十個表演者上台每晚同你搵命博一鋪?罪孽深重,唔係一句我唔知唔關我事就得,正正就係,點解你會唔知?」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受