Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-29 17:00:51

Skylight天色|王菀之聯手謝君豪演繹忘年戀 首演獲毛姐Edan撐場

分享:
王菀之主演舞台劇《Skylight天色》,跟謝君豪演繹一段忘年戀。

王菀之主演舞台劇《Skylight天色》,跟謝君豪演繹一段忘年戀。

由王菀之(Ivana)、謝君豪、梁仲恆合演的舞台劇Skylight天色》,昨晚正式於演藝學院開演,全院滿座,黃子華、莫文蔚、張敬軒、謝安琪、張繼聰、方力申等好友送上花籃生果為他們打氣支持,毛舜筠與Edan(呂爵安)亦有前來欣賞,獲毛姐大讚,與觀眾同以「Bravo!」來形容三人演出。

劇帝謝君豪跟Ivana於《Skylight天色》中演繹忘年戀,以一場感人而挑戰傳統觀念的對話,矛盾又瘋狂的情感交流,深入探討了忘年戀、社會階級、個人價值觀所令愛情產生的鴻溝,又帶出個人成長等的話題。兩人昨晚於舞台上不停爆發的火花,讓全院觀眾笑聲、掌聲不斷,來到感情最深之爭拗,兩人更是歇斯底里淚眼連連,令觀眾也跟着屏息緊張,梁仲恆所扮演反叛兒子,角色亦鮮明活現,完場謝幕時全場掌聲不斷,不少觀眾還向他們致最大的回禮,高呼「Bravo!」Skylight天色》這個於國際上多次獲得大獎的話劇,本土舞台劇界一致認為這部劇是難度超高,台詞多,感情複雜交錯,對演員來說,不單難演,要取得觀眾之認同極之不容易,而昨晚三位演員,面對這劇界高難度挑戰,卻在觀眾心中,考出超高分,可以用技驚四座形容。

梁仲恆在《Skylight天色》中扮演反叛兒子角色。

梁仲恆在《Skylight天色》中扮演反叛兒子角色。

是次Ivana一人身兼四角,投資人、監製、女主角及劇本翻譯,演出過後,她坦言情緒好複雜:「經過呢幾個月來不斷排練,好多嘢要學習,要迫令自己瞬間成長,終於今日見觀眾,對我嚟講係一個好大嘅釋放,之前迫住好多壓力,終於可以一次過爆晒出嚟囉,最開心係聽到觀眾反應,佢哋不停嘅笑聲掌聲,亦令我呢個負責翻繹劇本嘅編劇好有滿足感,希望之後入場嘅觀眾都鍾意,我哋又一路good show啦。(毛姐讚你做得好喎)係呀,哈哈...佢客氣...但係超級偶像讚我,每一句說話都溶晒入我個心囉,令我信心又再多咗,好多謝佢。」

Ad Block

謝君豪演出過後,明顯雙眼通紅,他笑言:「梗係啦,我真係激動到喊晒㗎喎!由8月斷斷續續排到今日,其實依家係另一個階段嘅開始,好多嘢因為觀眾反應,我都變得好新鮮,所以今晚我返屋企除咗可以好好瞓之外,亦要時間畀自己沉澱一下,組織一下觀眾嘅反應,為之後演出作出調整。(Edan話專登嚟跟你學嘢喎)佢不嬲鍾意睇舞台劇,我以前有做其他我都會叫佢嚟睇。」問到謝君豪,今次是否一個高難度挑戰?他答:「都算係㗎!不單止對白係我從演以來最多,又因為角色係住係英國,連講嘢嘅方式,同我哋本土都好唔同,英國人講嘢好婉轉嘛,我都要用好多時間消化每一句說話。」問到謝君豪,對Ivana及梁仲恆的評價,他表示:「佢兩個真係好好!我真心覺得我哋三個係最好嘅!我哋係team work嘛,唔覺得最好,點一齊上台!哈哈。」於劇中,Ivana有一幕打扮係非常少布咁衝出來應謝君豪門,問到老公Eric是否知道她穿得得較少時?Ivana笑道:「唔講咁多啦,劇透呀!老公剩係話你唔好冷親。哈哈。」而謝君豪就傍邊笑言:「哎也!我就睇唔到啦,我喺門外面,我唔知佢幾少布添!哈哈。」這次舞台劇,一共演出14場,14場爆滿,不少觀眾買不到飛,問到Ivana會不會加場?她笑稱:「冇檔期啦…希望入場嘅觀眾都鍾意我哋呢個作品,之後係咪再重演,先做好呢14場再計劃啦。」

Ad Block
舞台劇《Skylight天色》昨晚正式於演藝學院開演。 《Skylight天色》開演,毛舜筠與Edan亦有前來欣賞。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受