Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-21 12:42:30

Stanley@MIRROR睇ERROR開騷懷念舞台表演:唔知下次幾時但會好好裝備

分享:
Stanley上載MIRROR演唱會台上彈結他的照片,表示懷念舞台表演的感覺。

Stanley上載MIRROR演唱會台上彈結他的照片,表示懷念舞台表演的感覺。(Stanley IG(

ERROR一連4場《明星生活 ERROR LIVE SHOW 2022》前晚於九展圓滿結束,當晚6位MIRROR成員亦有捧場支持,其中Stanley(邱士縉)於昨晚(20日)在社交平台上載ERROR站台演出和自己在MIRROR演唱會彈結他的照片,他寫道:「尋日係台下見到四個明星過生活,突然有好大感觸。 明明一開始佢哋跳緊啲好開心嘅歌架嘛,但係我係台下默默地感動。 大概係見到佢哋係台上發緊光,我好開心。」同是《全民造星》出身的Stanley續道:「雖然我哋身處唔同嘅組合,但係我哋一齊經歷了很多好多。之後仲要講返《造星一》,啲回憶即刻出哂嚟。」

前晚是《明星生活 ERROR LIVE SHOW 2022》尾場,Stanley亦有入場支持。(Stanley IG) MIRROR六子:Stanley, Edan, Jeremy, Tiger, Frankie和Alton(左至右),齊齊入場支持ERROR。
Ad Block

追夢4年有感觸

Stanley回想,「4年前一齊追夢,四年後慢慢實現夢想。正所謂家家有本難唸的經,當佢哋講曾經經歷嘅難關時,我又好有感觸。 經驗告訴我無人會幫到你,亦都唔應該期望別人幫你,你靠嘅只有係自己,自己嘅努力。 我相信呢個都係佢哋係台上發光發亮的原因。」被稱為MIRROR「演技擔當」的他有感而發,「佢哋提醒咗我,雖然戲劇係我生命,但我好掛住係台上表演嘅自己。 唔知下次會係幾時,但我會好好珍惜,好好裝備。」ERROR的阿Dee和保錡留言多謝Stanley支持。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受