Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-19 18:57:04

Twins演唱會2024|後日開騷自言緊張手震 出廣東碟獲容祖兒驚喜獻聲

分享:
演唱會前,二人趕及推出全新廣東EP《WE ARE TWINS》。

Twins新歌是呼應《風箏與風》。

Twins成軍22年將於今個星期日(21日)展開一連14場《TWINS SPIRIT演唱會》,是次紅館騷開鑼前,二人趕及推出全新廣東EPWE ARE TWINS》,當中歌曲《夢想與夢》亦於今日(19日)上架,新歌是呼應《風箏與風》,展示Twins多年來在演藝路上,保持熱誠的初心不變。

歌詞充滿心思,二人好友容祖兒更驚喜獻聲;遠赴台灣取景的MV,亦出現不少呼應《風箏與風》二人於山頂放風箏的畫面,是滿滿的回憶殺。Twins訴說這22年的旅程,就像做夢一樣,「《風箏與風》呢件事係一個開始,但係我哋而家着得好華麗、好唔一樣,回想番,好似經歷咗好多,好似發夢一樣。可以持到咁多年,其中一個係呢個本身就係我哋嘅夢想。其實今次呢個MV有一半係一個夢境嚟嘅,其實我哋而家着住呢套衫係喺夢境入面嘅服裝。後尾去番現實,就係去番放風箏。」睽違六年再次推出實體碟,阿Sa表示現在很少人會出實體碟,「因為我以前細個個年代係鍾意實體碟,攞住隻碟好開心,同埋又適逢演唱會,希望大家鍾意。」 後日星期日(21日)演唱會揭開序幕,二人都表示準備就緒,阿嬌坦言開始感到壓力,「有少少緊張啦,開始有少少手震,哈哈,有少少瞓唔着,有少少壓力,OK嘅。」阿Sa則謂:「要準備嘅嘢都準備好㗎啦,而家係要好集中將所有嘢全部擺埋一齊。」

二人趕及開騷前推出全新廣東EP《WE ARE TWINS》。 遠赴台灣取景拍MV。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受