Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-23 20:19:05

中年好聲音|吳大強揀錯歌再陷危機 林鉫徫轉玩甜美Tone肥媽唔受落

分享:

吳大強招牌動作,好有親切感吧。

無綫綜藝歌唱真人騷《中年好聲音》將於本周日26日)晚播出的第17集,將進入十強激戰首個回合《煇黃經典》,賽制方面亦有新玩法,由今個回合開始,緊接之後連續三個回合均增設累積排名分,每個回合獲得第一名的選手,可獲累積排名分10分,第二名的選手則可獲9分,如此類推,每個回合均會選出回合MVP,獲MVP殊榮者可額外獲得2分。每個回合累積排名分數最低選手將被直接淘汰,如出現累積排名分同分情況,該回合最低分者會被淘汰;換言之經過四個回合比賽後,最終將剩下六強選手。

Bill哥哥今次仲會邊唱邊跳。

Ad Block

舒文評吳大強:好慢好悶咁

十強首個回合出場序將根據參賽者年齡由高至低排起,故此第17集打頭陣者將是大熱門吳大強Bill哥哥。以「療愈」見稱的Bill哥哥,是次搖曳台風歸位又唱又跳之餘,更大送心心,非常討喜。雖然Bill哥哥傾情獻唱,但評審們卻唔多受落,出名嚴格的嘉賓評審舒文便直指Bill哥哥欠變化:「成件事最要好啲係La La La嗰段,因為La擺得太低,變咗好似好慢好悶咁。」周國豐則直指Bill哥哥關鍵失分是「一個頂幾個」,並笑言應該請四名仔仔助陣:「一個人頂晒呼吸方面會出現難題,不如你搵埋你嗰四個仔喺後面幫手,佢哋唔唱,淨係La La La同幫手跳舞,畫面都肯定好正。」

本回合評審:(左起)周國豐、張佳添、肥媽、舒文(嘉賓評審)、伍仲衡

肥媽扮嬌俏引舒文動殺機?

早已被認定是唱得之人的林鉫徫,是集將告別招牌「肉緊」及「壓逼感」,轉Style以甜美風獻唱《問我》,雖然笑容甜美兼傳遞出滿滿正能量,但肥媽似乎並不受落,搞笑叫鉫徫「唔好玩嘢」:「首歌真係唔係你(唱開嗰種),我都要望吓你係咪搞錯咗。依家哩,嚟到十強唔好玩咁多嘢,你仲要再吊起咗把聲,問我乜乜乜,邊度好聽啫;你要有你自己,聽到我毛管都戥埋。」肥媽邊說邊歌癮大發,除模仿鉫徫以嬌俏Tone唱了數句《問我》,還臨場加演「數白欖版」;雖然肥媽玩得開心,但卻遭舒文潑冷水謂:「好彩肥媽你頭先扮嗰個聲唱兩句咋,你唱多一句我動殺機架喇。」

林鉫徫與以往完全不一樣,今次sell甜美。

肥媽扮嬌俏兼同舒文鬥氣勁好笑。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受