Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-19 22:45:00

中年好聲音2︱學友 哈林附體劉威煌 伍仲衡 周國豐讚有真功夫

分享:
生活

劉威煌被指鬥心返晒嚟,有望進入6強。

昨晚《中年好聲音2》另一亮眼選手是劉威煌,他獻唱《衹願一生愛一人/讓我一次愛過夠》一改以往風格,就像給張學友、庾澄慶(哈林)附體,整個表演充滿激情,最終獲得92分佳績。

劉威煌在席上說,一路比賽好像放不放,知道今集是「雙語之歌」環節後,就決定豁出去表演,因此連出名要求高的伍仲衡都大讚:「I Like It,首先你要多謝隊Band,我相信你唱MMO(純音樂伴奏)冇呢個效果,你一開頭嗰句『愛個夠』,我已經想撳18分,呢個先係我認識嘅劉威煌!」

生活

劉威煌唱《衹願一生愛一人/讓我一次愛過夠》時,就像被學友、哈林附體,瀟洒到不得了。

張佳添說:「見到戰鬥格嘅劉威煌,呢個舞台有時一戰定生死,你今日打咗場好靚嘅仗,唔好畀個鬥心熄。」周國豐則指劉威煌終於拿出應有真功夫:「今日嘅劉威煌令我覺得你係今日先(係嚟)參加比賽,去到尾段你再唔拎啲飛機大炮出嚟,一個不留神就會俾人foul。」

生活

伍仲衡大讚威煌嘅演出有火又有動感。

生活

周國豐叮囑威煌要使出真功夫。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受