Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-12 18:40:30

乘風破浪3|胡杏兒爭取展現唱功 被內地網民批自私冇為大局著想

分享:

《乘風破浪》胡杏兒

內地綜藝節目《乘風破浪3》(前稱《乘風破浪的姐姐》) 正在熱播中,唔少姐姐再爆紅及掀起網民熱議。今次香港代表就有組合Twins嘅阿Sa(蔡卓妍)和阿嬌(鍾欣潼)、胡杏兒及薛凱琪,當中以胡杏兒嘅討論度最低,不過日前突然登上熱搜,被內地網民指為突出自己,冇考慮整個表演,指佢呢個行為太自私。

《乘風破浪3》嘅4位香港代表中,以阿Sa同阿嬌嘅話題度最高,經常成為網民嘅焦點,相反演員出身嘅胡杏兒嘅討論度最低,除咗唔係歌手之外,佢喺過往三次公演都未有突出嘅表現,所以佢喺第四次公演前選擇主動爭取,幫自己爭取分數。

最新一集,一班姐姐需要重新分組,而胡杏兒原本想加入譚維維組,不過可惜對方冇揀選佢入組,而佢亦最終加入于文文組,隊員包括于文文、張薔、許茹芸、胡杏兒、趙夢及唐詩逸。喺開會嘅時候,胡杏兒選擇主動爭取,突然舉手仲話已經去到第四次公演,不過之前都冇機會俾佢展現歌唱實力,所以佢好想今次負責嘅部分可以突顯一下,幫自己爭取分數。不過音樂監製就表示驚訝,及話自己唔鍾意加太多花巧嘢。唔少網民就認為佢自私,只顧突出自己,並冇為大局著想,紛紛留言指責,例如「真的是!!不考慮考慮别人!!自私鬼討厭死了」、「胡杏兒1是太自我 2是還没弄清楚 這是比賽 另外你還是殘餘成員 没有資格要求這要求那」、「我看这段也特别煩她,提要求提的理所當然的,那英隊都没人收留她,也好意思難為善良的文文」、「你好自私 真的自私 趁早淘汰 謝謝」、「原來還有點路人緣,現在直接敗光了,反感加一」及「好自私 真是絕了」等等。

《乘風破浪》截圖

《乘風破浪》截圖

《乘風破浪》截圖

《乘風破浪》截圖

《乘風破浪》截圖

《乘風破浪》截圖

《乘風破浪》截圖

胡杏兒

胡杏兒

胡杏兒

胡杏兒

胡杏兒

胡杏兒

胡杏兒

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受