Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-08 14:45:19

亞視一姐經理人犯眾憎 林寶玉被轟利用阿儀捧自己

分享:
亞視一姐經理人犯眾憎 林寶玉被轟利用阿儀捧自己

32歲林寶玉是「亞視一姐」薛影儀的經理人。

有「亞視一姐」之稱的薛影儀,與經理人林寶玉現在月前轉投林文龍擔任副總裁的AMM亞洲心動娛樂,兩人不時在公開場合出雙入對,而阿儀早前官司在身,亦由林寶玉陪同出庭及開記者會,就連到馬來西亞開工,林寶玉更以火辣比堅尼上陣,風騷地與阿儀同框合照。

Ad Block
邵子風亦睇唔過眼,出PO炮轟林寶玉借阿儀來捧自己。

邵子風亦睇唔過眼,出PO炮轟林寶玉借阿儀來捧自己。

邵子風睇唔過眼

不過,網民就對林寶玉舉動紛紛話睇唔過眼,指「用阿儀來襯托自己的好,這女子太高心計」、「隔籬嗰個唔見得靚囉。邊有經理人會咁出鏡。」就連蝦頭(楊詩敏)前度男友邵子風,近日也在Facebook兩度出PO炮轟林寶玉利用阿儀,邵子風日前寫:「點樣先救到阿儀,唔好再俾人利用呢?我覺得應該要捧紅林寶玉,咁佢先肯放過阿儀…噚日撞到亞視人,又八到多D嘢…原來除咗佢條仔守東哥,亞視無乜人妥林寶玉,睇唔過眼佢『攞阿儀出黎俾人笑自己借上位』咁我都放心D,原來亞視都有人諗嘢正常嘅!」更笑言要開個Group「我幫手捧紅(你)林寶玉求(你)放過阿儀一馬」32歲的林寶玉曾以o靚模姿態發展,2020年參加亞姐獲網絡人氣大獎,除了是阿儀經理人外,更是美容院《寶玉堂》之創辦人。

林寶玉 林寶玉
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受