Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-11 19:00:26

你好,我的大夫|監製方駿釗起用大量後生演員 23歲游嘉欣俾海量日文對白考起

分享:

何廣沛同蔡思貝其實都是30出頭,而其餘演員平均是25歲,成套劇好青春。

由方駿釗監製、黎倩儀編審的《你好,我的大夫》,明晚(11日)於今晚首播,主要演員包括蔡思貝、何廣沛、陳嘉慧、吳偉豪、游嘉欣、孔德賢和許俊豪等。劇集以中醫為題材,故事除了圍繞程嘉應(蔡思貝飾)和辜清勁(何廣沛飾)這對青梅竹馬的感情事業方面產生的各樣矛外,還有四位新晉中醫師路遠志(吳偉豪Ricco飾)、袁絲絲(陳嘉慧Erica飾)、唐韶光(游嘉欣飾)及彭晴望(孔德賢Danny)的故事

Ad Block

劇中幾位中醫平均年齡只有約 25歲,當中年紀最少的游嘉欣更只有23歲。

向來鍾情起用年青演員的方駿釗,上一套話題劇集《愛上我的衰神》無綫新晉小花Erica成功入屋;而今次的新晉醫師四君子、平均年齡只有約 25歲,當中年紀最少的游游更只有23歲。四君子劇中感情更是相當要好,經常互相幫忙及扶持。Ricco受訪時亦坦言群戲最難忘:「因為拍攝過程真係好開心同溫馨,感覺好似一齊返學咁;可能由於我地全部年紀相差唔大,大家好有默契、好玩得。」問到與Erica鬥氣戲,Ricco笑言:「同Erica開工永遠都會好好笑,因為佢永遠都忍唔到笑。」孔德賢則笑言愈拍愈肥,幕後黑手更是監製大人:「拍時好開心,拍嘅期間我哋慶祝咗三次生日,監製又成日買炸雞Pizza落嚟請我哋食,其實我哋係愈拍愈肥,愈拍愈開心,我哋OffCam都係咁玩、係咁笑。」

吳偉豪在劇中演年青的中醫。

吳偉豪稱拍攝過程好開心同溫馨,感覺好似一齊返學。

除了「氛圍」夠青春,「四君子」的造型亦別具心思,阿光的招牌孖辮Look是游游首度嘗試的造型,游游說:「長期紮住孖辮主要係因為想個角色可愛啲、親切同溫柔啲,鄰家女孩咁。」游游又指角色造型亦別具心思,並展示了自己最喜歡的服裝造型:「佢啲服裝都係偏日系,其中一套藍色有民初中醫大夫Feel,料係藍色麻布嚟,聽講都幾貴。」

游游續指最難忘場口是「日語零基礎」的她要應付大量專業日語對白,並謂全靠Erica幫忙渡難關:「嗰場係話阿光去聽最崇拜嘅日本教授講座,因為阿光識日文,就用日文同教授交流。因為阿光問嘅問題好多專業名詞,我自己又冇學過日文,又要背、又要講、又要投入個角色就覺得好大壓力。其實一知道要講日文,我已經周圍搵人幫我翻譯,跟住拍嗰日我就拎住張紙不斷背。嗰場Erica都有同場,佢教我同幫我改善讀音,但都真係相當緊張,嘩!諗番起都好驚。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受