Ad Block Ad Block
娛樂
2021-12-25 12:05:00

全民造星IV|阿Dee公開拉票 爆Ariel為決賽緊張到入廁所嘔

分享:
阿Dee當時得知組員最低分的時候,到後台安慰。(IG)

阿Dee當時得知組員最低分的時候,到後台安慰。(IG)

《全民造星IV》今晚(25日)舉行總決賽,ERROR成員何啟華(Dee)日前寫下長文為Ariel 拉票。Ariel 在最後一輪分組比賽獲派阿Dee擔任導師,與Ariel同組的有So Ching、馬欣、Day及Kinki,最後因為她們是第二低分,馬欣及Kinki需要出局。阿Dee日前在文中大談與Ariel的相處,認為對方「好學、肯練、對自己有要求。」希望大家可以多多支持Ariel。

阿Dee寫道:「因為《全民造星IV》,我品嘗到由我出道成為 Dee@Error 以嚟,輸得最大徹大悟嘅一場比賽;雖然明白失敗乃成功之母但難免有一種付諸東流嘅感覺,不過亦因為咁,命運迫使我遇到一個跳Popping 又寫Rap嘅16歲 Sei Lang Mui! ?(簡稱 #SLM:死o靚妹)」他續說:「由排練直到表演呢段期間,我觀察到條SLM,有空間就會無啦啦對鏡練Popping,個陣時我更肯定,佢係100%發自內心地喜歡Popping,因為你由衷喜歡一樣嘢時,行動係最誠實,無得呃。」

阿Dee曾擔任Ariel 導師。(IG)

阿Dee曾擔任Ariel 導師。(IG)

他認為《造星IV》遇到的人與事令她成長得好快,相信Ariel對表演狀態的觸覺和理解,已經超越同齡應有的水平,要短時間內進步的能力是絕對有。阿Dee更大爆Ariel 因信心不足而出現不適反應:「但剩底嘅只有「信心」問題,排練總決賽表演期間佢會因為突如其來嘅壓力同緊張而入廁所嘔’s,嘔完出嚟又一條好漢咁繼續練(SLM睇到呢度一定心諗:做咩爆我出嚟!好樣衰呀!我點見呀?)佢就係一個咁樣思考嘅SLM,佢唔會明我咁樣爆佢出嚟,其實係因為我覺得佢呢個行為好有型,作為造星過來人,呢份厭力壓落一個16歲嘅SLM身上佢能夠用嘔去抒發出嚟,已經係最理想嘅方法。」最後他呼籲各位到Ariel 的IG留言讚好打氣,代他「輕輕沖一沖走佢比賽路上所閱讀嘅負面留言遺留下來嘅輻射。」

Ad Block
Ariel緊張到嘔。(IG)

Ariel緊張到嘔。(IG)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受