Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-13 23:06:30

再見‧枕邊人|林凱恩犧牲色相爛面演出 靠眼神做戲演技再躍進

分享:

林凱恩大部分時間戴口罩演出,單靠眼神做戲!

由馬德鐘、黃智雯、張曦雯、羅天宇主演的《再見.枕邊人》,近日劇情主要圍繞顧晴天(黃智雯飾)採訪的「單身『狗』愛情故事」專題,有份參與演出的林凱恩更要犧牲色相爛面演出,不少觀眾大讚她的演技大躍進。

劇中的林凱恩遇上交通意外慘被毀容。

由於角色大部分時間要佩戴口罩,林凱恩很多時要單靠眼神演繹傷心、不甘、崩潰、驚恐等不同情緒,而每種情緒演出均相當到位。對此林凱恩感謝監製給予演出機會,並坦言是次角色由妝容到心理起伏變化均相當大:「佢本身有一段好夢幻、好開心嘅愛情,但去到最後要悲慘同飲恨咁離場……雖然之前都演過較慘嘅角色,但今次喺愛情方面再慘啲,佢係一個皮肉既受傷、又要放棄自己愛人嘅悲慘角色。」

 

今次的特技妝容對林凱恩來說亦是新鮮初體驗,不但化足一小時,就連卸妝也需要半小時,林凱恩笑言有一邊化妝一邊瞌眼瞓:「化妝後唔可以笑,唔可以食嘢,因為太大動作兩邊會裂開。同埋都會好痕,化完有少少敏感,但對我嚟講係一個好新鮮嘅體驗。」爛面妝的像真程度不但嚇親林凱恩本尊,就連導演也不敢拍得太近:「佢驚出唔到街!」林凱恩表示現實中從未經歷過如此淒美的愛情故事,但自己跟Christy一樣不會勉強幸福,必要時也會選擇得體離場,認為女生應愛錫自己:「所以希望借呢個角色畀多啲女仔知道,就算變成點,有自信最重要。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受