Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-14 19:26:25

別叫我賭神|發哥現身中環展示髮功 靚靚被窒難以招架

分享:
發哥現身中環展示髮功 靚靚被窒難以招架

周潤發、袁詠儀、柯煒林今日齊集中環一間理髮店,宣傳合作電影《別叫我〝賭神〞》。 (陳奕釗攝)

電影《別叫我〝賭神〞》將於本月底在香港上映,一眾台前幕後今日在中環出席宣傳活動,影帝周潤發聯同身為出品人的「發嫂」陳薈蓮,跟袁詠儀、柯煒林(Will)及導演潘耀明等一同登場,吸引大批傳媒到場採訪,場面熱鬧。

為呼應片中主角開髮型屋的情節,今次活動特別選在理髮店進行,導演大讚發哥好有Energy,而發哥跟袁詠儀在片中有甜蜜互動兼唱情歌,不過現場兩人卻不時鬥咀,發哥笑言跟貴為兩屆影后的靚靚合作好心寒,令到好笑又無奈的靚靚難以招架。發哥談到接拍該片就表示:「難能可貴,可以畀咁好嘅劇本。」形容靚靚多年來仍然咁靚,可以合作簡直𦧲飯應。靚靚都好興奮,自爆未落實是否她接演時,連老公都唔敢講,直認能跟偶像發哥有甜蜜演出是個難忘經驗,終於圓夢的確好開心。發哥重提靚靚選香港小姐當晚是他擔任評判,發哥抵死說:「我冇投佢一票,所以我唔夠膽見佢,直至咁唔好彩呢套戲撞到佢。」發哥事後補充:「咁靚女,唔選佢選邊個。」片中有剪髮場面,發哥在開拍前特別花了兩個月學剪頭髮,他坦言拍攝時也是有師傅代勞,擔心自己手騰腳震。

發哥作狀為袁靚靚剪髮,他笑言自己手騰腳震。 (陳奕釗攝)

發哥作狀為袁靚靚剪髮,他笑言自己手騰腳震。 (陳奕釗攝)

Ad Block

唔好當我係Chilam

至於在合作期間,發哥更帶領拍檔跑步,卻大爆靚靚只跑了一次,她只樂意參與食飯環節,而Will則自言接拍初時都好期待可以跟兩位大前輩合作,亦有跟隨發哥跑步,其毫無架子的舉動也令他很窩心,不過Will卻被發哥踢爆拍畢該片後沒有再陪跑。

發哥跟靚靚合作愉快,問到有否打算再做銀幕拍檔?發哥又一次發揮幽默本色:「我係諗住拍套戲劇,叫做《兩人瘋癲》,男女主角都係我哋,嗰陣時同佢死過,睇吓你死定我死啊嗰時。」發哥又擺張智霖上枱,更說:「你唔好當我係ChilamChilam就畀你蝦啫,我唔畀你蝦!」發哥又指再向出品人(即發嫂)投訴,接着兩人也聲稱最怕出品人。今日,發哥又主持「剪開」活動,為靚靚及三位小朋友「剪髮」,而父親將至,在片中扮演兒子的Will,就向發哥送上大蛋撻慶祝父親節。

Ad Block
發哥為三位小朋友「剪髮」。 (陳奕釗攝) 《別叫我〝賭神〞》一眾台前幕後出席中環的宣傳活動,身為出品人的「發嫂」陳薈蓮都有現身。 (陳奕釗攝) 發哥為三位小朋友「剪髮」。 (陳奕釗攝) 發哥跟靚靚合作愉快,笑言下次要開拍一套《兩人瘋癲》。 柯煒林今日亦有登場。 (陳奕釗攝) 柯煒林向片中老竇送撻慶祝父親節。 (陳奕釗攝) 柯煒林向片中老竇送撻慶祝父親節。 (陳奕釗攝) 影帝周潤發今日在活動上發揮幽默本色。 (陳奕釗攝) 靚靚能夠跟偶像發哥合作是個難忘經驗,自言終於圓夢。 (陳奕釗攝)
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受