Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-31 16:42:05

葉泓聲為妻搵陪月變代言人 陳樂榣:阿囡未出世就旺我

分享:
生活

Ally盛讚陪月保姆顧問照顧周到,令自己好安心。

葉泓聲(Gordon)、陳樂榣(Ally)的愛情結晶品,將於9月初出世,由藝人轉型從商的Ally,早前個人首飾品牌WOW還到上海搞展覽,幾乎忘記自己要準備生BB。體貼的Gordon為了令她產後可以專心休息,而與她一起物色陪月員,不過因為網上資料太參差,又怕信唔過,幸好朋友介紹Care U專業陪月保姆顧問,一站式由產前到產後照顧兼保養,Care U更邀請Ally任代言人,她笑言:「阿囡未出世就好旺我,更醒目旺埋佢自己,出世就有專人照顧,我安心輕鬆晒!」

 

 

 

生活

即將誕第二胎的Ally,得陪月保姆顧問幫手輕鬆不少。

想學點樣照顧初生B

Ally指懷第一胎時,媽媽特別讀了陪月課程來幫她照顧BB,大小事情都有媽咪去做,她說:「記得當時媽媽好辛苦,亦好忙亂,日間補眠幾個鐘之後又要再湊BB ,所以最近她問了很多人意見,想學點樣照顧初生BB,發現原來有個專業陪月員是相當重要。」Ally幸運在朋友介紹下,搵專業陪月期間更成為Care U(悉護專業護理服務)專業陪月服務代言人。「新手爸爸媽媽特別需要陪月,初生BB係要特別細心照顧,媽媽喺坐月嘅日子如果冇好好調理,亦會影響身體復原,我有好多朋友話因為坐月唔好,之後出現後遺症,頭痛又腰痛,有人更為咗搞番好個身子就再度懷孕重新坐月,真係好誇張 !」

生活

Ally將產前產後健康調理交托陪月顧問,可以安心休息keep靚樣。

Gordon負責夜班湊B

問到兩人可有安排好由誰照顧BB,Ally續說:「Gordon好鍾意BB,同我拍拖後已經話要生BB,所以我決定即刻生,恐防再幾年體力未必可以應付得來,多謝上天好快就俾咗個BB我哋。」自從懷孕後,Gordon對太太照顧周到,甚至大女Aria都係由他照顧,她稱BB出世之後,相信夜晚照顧BB的責任,一定落在Gordon身上,「相信老公佢會俾我有覺好瞓!」Ally感謝Gordon一直遷就她,懷孕期間她經常發忟憎,對方亦想盡法子氹她開心,滿足她的要求。有時大女頑皮令她動怒,Gordon還會幫手和解。

生活

搵陪月顧問變成代言人的Ally,笑言囡囡很旺她。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受