Ad Block Ad Block
娛樂
2023-05-02 08:30:00

即將舉行作品展音樂會 鄭國江與許文軒談廣東歌詞

分享:
HK ENT

鄭國江展示他的歌詞手稿。

無綫娛樂新聞台《StarTalk》主播許文軒(Edmond),近日訪問著名填詞人鄭國江,大談即將舉行作品展音樂會的感受。鄭Sir特別感謝一眾歌手,百忙抽空出席,他說:「疫情過後有好多騷,佢哋都特登抽個期出嚟,有啲好似曾路得同陳美齡仲喺外地返嚟,好多謝佢哋,好開心可以再見返啲朋友!」

 

 

偏愛《阿信的故事》歌詞

有勵志詞人美譽的鄭國江,覺得歌詞可以感動到好多人,自己就比較偏心《阿信的故事》一曲,他說:「歌詞話命運是對手永不低頭,就好似我哋一路要堅持嘅態度。有時我都值住歌詞去鼓勵自己,因為自己係一個細膽嘅人,成日要自己鼓勵自己。有一個例子,就係有一個人走埋嚟多謝我,原來係我嘅小學學生,佢話遇到不如意嘅事後,就收埋自己,連父母都唔想見,但當佢聽咗陳百強嘅《飛出去》,佢立即改過去搵工,重新生活。原來歌曲係有一個影響到人嘅作用,只不過係我哋唔覺。」

HK ENT

填過逾2,000首歌的鄭國江,偏愛《阿信的故事》的歌詞。

劉松仁為宗教劇《利瑪竇》填詞

Sir縱橫詞界接近50年,到現在依然不停工作和接受新挑戰,他說:「好似泰迪羅賓嘅歌《點指兵兵》,通常比較重型,而自己就比較鍾意聽粵曲,所以對於佢嘅音樂比較陌生,但好好玩,俾自己一個創作嘅衝擊同學習。(好少會推人Job?) 都唔係!之前劉松仁邀請我參與一個宗教劇《利瑪竇》,呢一個係好認真嘅topic,不容有失!但我有個信念,人哋信得過自己先至交樣嘢俾你做,點解信唔過自己?只希望自己有能力做到。」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受