Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-21 21:14:00

向年輕人分享音樂創作經驗 王菀之從未偏離唱作初心

分享:
生活

Ivana為《MusicSus延音Bucking計劃》擔任講師,分享音樂創作歷程。

 

王菀之(Ivana)為香港遊樂場協會首個年度音樂企劃《MusicSus延音Bucking計劃》Master Class 004 擔任星級講師,與學員們分享音樂創作的歷程,企劃的終期匯演將於314日假麥花臣場館舉行,為學員們提供演出平台,讓他們透過音樂展現年輕人的才能。

 

 

席上Ivana分享成為唱作歌手20年的感受:「我同大家一樣,都係由學樂器到鍾意寫吓歌開始,由唔知道點樣將自己手寫出嚟嘅嘢,變成錄製嘅歌,知道點錄製又唔識得推出,識得推出又唔識得宣傳咁樣,一路慢慢去學習。」多位延音計劃學員輪流向Ivana提問,被問她如何保持創作初心,Ivana笑謂:「我要諗諗先,我應該係冇偏離初心,所以先搞成咁,都依然係為自己創作行先,所以有時要預咗有啲曲風係冇咁多人有共鳴。」

生活

Ivana指,創作的標準應該由自己去定義。

死期可以迫出小宇宙

 

她直言從落筆寫歌的一刻,已經知道這首歌會得到幾多聽眾,對於有學員提到在社交平台出歌,如何吸引更多點擊,Ivana說:「你嘅作品從來都唔關view數字,你要有信心同鍾意先可以擺上網,view數實在有太多原因影響,連擺上網嗰日有冇其他事情發生都關事,你擺上網係為咗畀人哋多一個選擇。」她又指創作的標準應該由自己去定義:「例如做音樂會,就做好人哋願意買飛嘅標準,hopefully可以做到,但至少做好自己嘅準備就好足夠。正如寫歌咁,演唱會就嚟啦,寫首賣飛嘅歌得唔得?得,咁咪《末日》囉。但係如果有日係我有嘢想講,寫首《Shattered》咪冇人聽囉,但係無論點,我都對自己作品有信心。」

談到Ivana為其他歌手寫歌的取捨,她透露自己會先聽對方至少十首歌,同時亦會為對方的聲線而度身訂造:「究竟你落筆去寫係為咩,為自己定為市場,如果人哋有要求,呢個係package嚟,就變咗你應該要付嘅責任,唔可以人哋要抒情歌,你夾硬要寫rap俾人,咁都係不負責任。」她又提到創作需要自律,死線(deadline)是很好的輔助:「(平日)唔想寫可以唔寫,但係要交歌啦喎,下星期要錄啦喎,監製催啦喎,自然就會做咩都諗住,有啲歌詞就係沖涼嗰陣諗出嚟,完全唔關沖涼事,但係佢就係咁出咗嚟。」

生活

暫不考慮開班授徒的Ivana,上堂完畢與一班學生合照留念。

MusicSus延音Busking計劃任導師

 

Ivana與延音學員們傾到不捨得離開,會後更被學員瘋狂集郵,學員又大讚她是頂尖唱作人。Ivana很享受與年青人交流,讓她回憶20年前的自己:「佢哋問嘅問題都係我自己絕大部份都有經歷過,我好想同佢哋講,既然你哋咁熱愛音樂、咁有天賦,唔好將佢變成自己嘅壓力,透過音樂去發揮自己係好幸福嘅事,希望佢哋可以繼續多啲創作。」

Ivana又透露今年目標是推出全新專輯、演舞台劇、舉辦香港及巡迴演唱會,但紅館個唱一直未有着落,只因申請多年仍未有期:「紅館Book場嗰度,全港九都知道啦,真係要睇吓第十幾次申請先有啦,呢個神聖嘅場地,都申請咗幾年㗎啦。」

MusicSus延音Bucking計劃》現階段的12組入圍單位,正密鑼緊鼓地進行街頭 busking 表演及相關演練。大會將於今年2月底公布入圍的4個終期單位,並將於314日登上麥花臣場館,與專業評審及表演嘉賓共同演出,為「延音 MusicSus」完美作結。

 

 

「延音 MusicSus」終期匯演詳情:

日期:314(晚上730分至930)

地點:旺角麥花臣場館

表演嘉賓 : 林一峰(Chet Lam)、徐偉賢(Peco Chui)、周鍚漢(Randy Chow) JW 王灝兒

生活

Ivana自嘲音樂路途好崎嶇,指現時仍然很享受創作。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受