Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-30 15:56:34

周啟生向阿儀示愛 求合照食檸檬:你唔可以阻止我繼續愛你

分享:
周啟生形容薛影儀是他心目中的女神,因合照被拒結果要在阿儀身後強行同框。

周啟生形容薛影儀是他心目中的女神,因合照被拒結果要在阿儀身後強行同框。

黃夏蕙設立慈善基金,並於前晚舉行籌款晚宴,筵開80席獲不少圈中人到場支持,包括盧海鵬、周啟生、薛影儀黃榕、徐寶鳳及劉錫賢等,場面熱鬧

音樂人周啟生出席當晚活動後更新社交網,大讚夏蕙BB依然咁靚及聰明伶俐,形容她是「我哋香港人嘅甜心」!不過,周啟生似乎對「永恆亞視一姐」薛影儀更為鍾情,他自爆上前找阿儀合照卻慘食檸檬,並寫:「喺席間我見到一位我內心非常之心儀嘅女性,可以話係我心目中嘅女神!嗱嗱臨走去佢旁邊問佢:『可唔可以同我合照啊?』點知佢連忙耍手擰頭,我唯有企喺佢後面夾硬影咗一張相!此刻嘅我,唔多唔少都帶點失落同埋挫敗感阿儀,你唔愛我唔緊要,但係你唔可以阻止我繼續愛你!」周啟生自言從小自覺係好靚仔,經過當晚滑鐵盧一役,是時候應該學識謙卑,表示要好好反思一下。

周啟生出席黃夏蕙舉行的籌款晚宴。 阿儀、黃榕等人跟盧海鵬合照。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受