Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-03 15:49:48

大劉記招|拆解The One並非為李嘉欣命名 認有人婚後仍向他索名牌手袋

分享:
大劉今日開記招,拆解不少多年傳聞,更指尖沙咀The One其實是由兒子劉鳴煒所改。

大劉今日開記招,拆解不少多年傳聞,更指尖沙咀The One其實是由兒子劉鳴煒所改。

富商劉鑾雄(大劉)今日開一個半小時記者會,一次過拆解多個「都市傳說」,更回應他集團旗下的尖沙咀The One並非甚麼「一生中最愛」,解釋是由其子劉鳴煒所命名,意指跟昔日緋聞女友李嘉欣毫無關係。

大劉說:「譬如有啲人,我講一個笑話,我哋尖沙咀座大廈叫The One,嗰個名,係我個仔劉鳴煒改嘅,我本人呀,你聽清楚就知,我本人呀,喺任何思想、任何環境之下,都未曾諗過一個名叫The One。」大劉自言好肯幫人,續說:「有啲人想去搵我老襯,成個廣告板隊埋嚟,叫我搵秘書去登廣告,我都會照幫手嘅。」他強調自己英文好水皮,憶述這位舊相好當年將份稿交來後,叫他們經秘書去登廣告,直指有人借其秘書來「呃老襯」。大劉見慣大場面,他指乜人都有,更激氣地講:「仲有啲,你聽見,真係唔好爆出去,或者唔好點大做文章,結咗婚兩三年,一年都同我攞幾個鱷魚皮又鑽石嘅手袋啦!」大劉又稱:「千祈唔好以為我畀個手袋,大家出嚟執番劑,涼茶就可能有……我諗我依家肯去執,排到去黑龍江呀!」之後補充指是講笑。

「一生中最愛」傳聞

蕭若元在其YouTube頻道上曾指李嘉欣是大劉的「一生中最愛」,追溯回2006年,有「神秘人」賀李嘉欣生日以報紙全版刊登了「Happy Birthday Michele 20.06.2006」,下款寫「With Love, The One」,雖然當年李嘉欣正熱戀現任丈夫許晉亨,卻爆出廣告是由大劉刊登,被解讀The One是代表唯一最愛,還流傳尖沙咀The One之名是為李嘉欣而改,大劉坦言:「我谷咗氣好耐,唔係谷你哋,或者谷邊個,啲冤屈氣喺個心擺咗30幾年。(今日會唔會舒服啲?)唔會!不過最緊要係澄清,唔想畀人再造謠造非,包括女人好或者蕭才子好,話我X躁狂症,又話我最愛就係李嘉欣,The One...唉!」今日大劉終在記招上解開多年謎團。

Ad Block
談起2006年以報紙全版刊登了「Happy Birthday Michele 20. 06.2006」,大劉自言做咗老襯。

談起2006年以報紙全版刊登了「Happy Birthday Michele 20. 06.2006」,大劉自言做咗老襯。

大劉自爆有個舊相好,結婚兩、三年仍於一年內向他索幾個名牌手袋。

大劉自爆有個舊相好,就算結婚兩、三年仍於一年內向他索幾個名牌手袋。

Ad Block

即睇大劉在記招分享的13金句:

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受