Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-03 15:25:53

大劉記招|否認塞春卷乒乓波 劉鑾雄爆金句︰我肯執劑排到去黑龍江

分享:
劉鑾雄在記招首度回應關於他的傳聞。

劉鑾雄在記招首度回應關於他的傳聞。

劉鑾雄 (大劉)對於被拍到早前與前女友呂麗君(現名呂姵霖)現身銅鑼灣皇室堡,繼而惹來復合揣測,今日他召開記者會澄清。期間他亦提及昔日有關塞某女星春卷、乒乓波傳聞,毫不避諱。

大劉先問在場記者,有沒有聽過他在福臨門塞春卷及乒乓波,他表示︰「我有諗過都絕子絕孫呀!」他稱過去有很多事沒有解釋,一直啞忍,因為只有沒完沒了的傳聞,「澄清得幾多呀?乜嘢都有人講,又話掟支票、話塞春卷呀、乒乓波、網球呀,乜都有,好多傳聞係人哋,但就傳到我去度,我又唔想累人,俾人知原來啲名人咁變態。」

關之琳曾是劉鑾雄女友之一。(網上圖片)

關之琳曾是劉鑾雄女友之一。(網上圖片)

Ad Block

娛樂圈女友只佔1%

另外,大劉又提到曾有傳有人跟他去旅行,因為在飛機上得罪了他而狂鬧對方鬧到哭,之後再拿出支票掟人,「識我都知我唔用支票!因為簽個名好核突,乜人都有!」他自言有很多女朋友︰「好多人以為我識娛樂圈女性多,其實唔及我其他女朋友1%,唔通我要逐個逐個講咩?」

對於有傳大劉有包養女朋友,甚至現在仍很照顧這些前度︰「有啲係真,有助養,但唔係全部,值得我支持我咪贊助,我真係好直接唔怕講,我兩、三年前,滙咗一筆錢,係天文數字俾53年前嘅女朋友,你諗下佢幾老,呢啲咪要照顧,因為值得。唔係個個女朋友都要照顧,有啲冇良心,有啲賤到無論,娛樂圈都有唔少,賤到無論嘅。以前女朋友,兩姊妹夾埋冒簽整假文件,整張卡被會計部check到,但我都冇報警。我淨係提佢,我報警佢死梗!」

劉鑾雄曾為蔡少芬豪搞百萬生日宴。(網上圖片)

劉鑾雄曾為蔡少芬豪搞百萬生日宴。(網上圖片)

Ad Block

有已婚前度仍索求包包

大劉又提到,有一位前度結婚兩、三年,「一年都同我攞幾個鱷魚皮、鑽石手袋啦,千祈唔好以為我俾個手袋就……X你老味,可以大家出嚟執返劑喎,執返劑涼茶就可能有。男人同女人,有啲人去執人一劑可能益個女人,有啲人被人執一劑係益自己,係相對嘅。我諗我依家肯去執呀,真係X你老味,排隊排到黑龍江呀。講笑啫,我依家行路都行唔到呀!連地下有張銀紙都執唔到呀!做娛樂圈,我睇太多,擘大眼講大話太多,Almost個個都係!」

對於有指他是黑社會、爛仔,他說︰「我15歲零一個月去英國讀書,點知嗰年返咗兩堂就去咗打枱波(英式桌球),我媽知道我冇心讀書,就掉我去咗加拿大啲親戚度,輾轉讀完大學,返嚟就去我媽公司打工,之後我好勤力,去勻非洲、中東,我都冇時間做黑社會,你睇我個樣邊忽似。」

即睇大劉在記招分享的13金句:

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受