Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-22 12:50:51

姜濤視Stanley為理想女婿 「大表波」拒與對方上契做兄弟

分享:
MIRROR 接受Do姐訪問宣傳電影《12怪盜》。

MIRROR接受Do姐訪問宣傳電影《12怪盜》。

MIRROR首部齊人合演的電影《12怪盜》將於本月28日上映,12位成員早前接受鄭裕玲(Do姐)主持的YouTube頻道《The Do Show》訪問,Do姐預先在社交網問鏡粉有沒有問題想問,結果收到逾4000條問題。  

其中,Do姐問邱士縉(Stanley):「有Fans問你同姜濤咁互愛,幾時會同姜濤正式上契做兄弟?Fans會同你哋設100圍上契宴。」姜濤即搞笑謂:「可能我哋辦婚禮呢﹗」不過,Stanley 聞言就拒絶表示:「唔使喇﹗唔該﹗好沉重喎呢個契細佬,因為佢成日都有好多要幫手照顧,所以我諗下先。」在戲中有催眠能力的姜濤,被問到現實中最想催眠哪位成員?姜濤繼續以Stanley為目標,表示:「催眠Stanley,催眠佢同我上契。(你真係好鍾意Stanley?)我好愛佢,唔好話鍾意。」

姜濤視Stanley為理想女婿。 Stanley拒姜濤上契做兄弟。

姜濤早年曾透露自己比較喜歡生女孩子,被問將來希望女兒嫁給哪位成員?姜濤說:「我覺得一係Stanley﹑一係JeremyJeremy真係識照顧人。(Stanley:我唔識咩𠵱家?)如果揀Stanley嘅話,我個女會幸福啲。」至於,最不想女兒嫁給哪位成員?姜濤笑謂:「可能係AK,我驚我個女畀佢煩死,但AK都好好嘅。(AK:呢句唔使講㗎,理解喇﹗)可能係Anson Lo,佢真係乜都唔做。」Anson Lo即反擊:「我真係做㗎,我自己一個人住,都會執嘢㗎﹗」 Jeremy又幫口說:「但佢(Anson Lo 有錢喎!」姜濤就搞笑回應:「佢老竇(自己)冇咩!」另外,楊樂文(Lokman)被問到覺得哪位成員最不適合當團中隊長?他則搞笑表示:「我夾硬講,姜濤囉﹗因為佢經驗淺,加上佢有好多嘢要處理,會focus自己多啲,諗好多思考性嘅嘢。」

Ad Block
姜濤表示要與Stanley 舉行婚禮。 Lokman 笑言姜濤最不適合當團中隊長。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受