Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-13 13:14:02

婚後事|Yoyo陳自瑤瞓身曬美腿 追求完美自己挑選親熱戲戰衣

分享:
婚後事|Yoyo陳自瑤瞓身曬美腿 追求完美自己挑選親熱戲戰衣

Yoyo身形真係冇得輸。

陳自瑤(Yoyo)擔正新劇《婚後事》昨晚播出第12集,交代女主角明芯Emma走出離婚陰霾,除落力幫女兒及前夫修補關係外,亦逐步懂得享受單身的快樂。與此同時,由黎燕珊飾演的Emma媽咪Nancy,擔心Emma孤獨終老,一再施壓Emma相親;碰巧,黎諾懿飾演的Davey已單身半年亦向Emma展開追求,令Emma不勝其煩。Emma到夜店消遣時再遭Davey苦苦相纏,Emma雖明言:「我想放縱,不過唔係同你」,但最終仍敵不過Davey的甜言及強吻攻勢,二人發生關係。Davey最終看似抱得女神歸,但其實Emma沒有打算發展長遠關係,加上Davey看得出Emma依然着緊善仁,遂打算瀟灑地決絕離場,最終因為一個意外及女兒的轉變,Davey終成功打動Emma成為情侶,再度感受到消失已久的生命熱度。

Yoyo好有女神風範,網民對其身形及顏值都讚不絕口。 Yoyo好有女神風範,網民對其身形及顏值都讚不絕口。

全線親身上陣

12集焦點場口當然是Yoyo與黎諾懿的親熱戲,除了燈光夠浪漫,Yoyo的美好身段亦是討論焦點之一。昨晚是Yoyo美好身段晒冷之夜,無論是Carry無限貼身的拉丁舞衣、喱士吊帶睡衣、或是簡單高貴的純白內衣,Yoyo都近乎零瑕疵百分百全Carry!除了白滑美肌及隱約的人魚線相當吸睛,Yoyo一雙修長美腿更是贏盡掌聲,獲網民封為「完美線條」。談到美腿在不同集數均贏盡熱度,問到Yoyo有甚麼美腿心得,她說:「最緊要係多謝媽咪同各位讚賞啦。其實保養心得都係平時保濕搽cream,另外線條可能因為我會做吓運動、亦都鍾意行路同多啲急步走,可能咁都幫助到對腳嘅肌肉結實啲」。談到與諾懿的親熱戲份獲讚賞心悅目,及有網民好奇親熱場口是否有替身,Yoyo對此透露全由自己親身上陣,並笑言拍攝時唯一要擔心的是出來的效果是否夠唯美、以及自己身形是否合格:「我好擔心拍出嚟嘅效果會唔見得人,但監製都有係咁安慰我ok嘅。編審Pinky話我同Emma有個位好似,就係我哋都會追求完美,所以拍嗰日我盡量希望自己展現嘅係最佳姿態,為咗靚啲,場口入面嘅睡衣同內衣都係我自己親手去揀同買,希望可以揀到最適合自己嘅。」

Ad Block
《婚後事》第12集焦點場口當然是Yoyo與黎諾懿的親熱戲。 《婚後事》第12集焦點場口當然是Yoyo與黎諾懿的親熱戲。 黎燕珊飾演女主角媽咪Nancy,一再向女兒施壓相親。 扮演陳自瑤女兒悅悅的鄭淽月的表現都相當亮眼。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受