Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-01 19:06:20

季前賽|花姐驚喜客串做麻煩客 網民:做返自己零難度

分享:
花姐驚喜客串做麻煩客。

花姐驚喜客串做麻煩客。

MIRROR成員姜濤、Ian(陳卓賢)、Edan(呂爵安)、Stanley(邱士縉)等主演的ViuTV原創劇《季前賽》,昨日(31日)播出第六集,劇集尾聲有MIRROR經理人花姐(黃慧君)驚喜現身,花姐在劇中客串飾演要求多多的麻煩客戶,令阿良(Stanley飾)等團隊都大感無奈。

飾演阿良客戶Susan的花姐,拿著小手袋出場,當阿良提議用近期最有名的網紅擔任代言人,花姐即反駁表示:「Oh My God!年輕人,你知唔知有消費能力嘅都係中年人呀?你有冇考慮過呀?等我諗下先,我覺得我哋要搵超級電影明星,啱唔啱呀?古先生呀!唔好同我講會議記錄,你做創意行業,識得變通㗎嘛!」她再表示:「我覺得踢波條橋麻麻哋,我諗過喇,不如草地滾球,係咪好主意?好有動感,我哋搵埋Stanley,再搵姜濤!」飾演阿良同事的陳子豐則說:「但佢哋經理人好難搞㗎喎!」花姐就笑言:「搵埋佢經理人」。節目出街後,不少網民紛紛留言:「好驚喜有花姐出現」、「花姐做返自己零難度」、「佢仲夠膽出嚟」。

花姐拿着小手袋出場。 劇中花姐表示要搵姜濤和Stanley做代言人。
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受