娛樂
2022-10-15 11:35:53

學是學非|火博士被爆要求A0女學生幫忙自慰 反誣衊對方主動勾引

分享:
學是學非|火博士被爆要求A0女學生幫忙自慰  反誣衊對方主動勾引

「火博士」陳鈞傑近日捲入桃色風波。

在無綫節目《學是學非》中擔任專家嘉賓,人稱「火博士」的科大化學系講師陳鈞傑(Jason)近日捲入桃色風波,一名女學生Zenobia於個人社交網發長文,大爆與已有女友的火博士的一段情事。其中Zenobia更透露被火博士要求A0(從未拍過拖)兼天主教徒的她為男方自慰及被摸上身,事後反遭火博士誣衊主動勾引,而帖文中亦附有大量事主與火博士的親密合照。

Zenobia表示與火博士在2018年相識,二人因籌備聯校科展而變得熟絡,並指當時:「佢幾乎每晚會喺佢科大嘅Office張梳化攬住我一齊瞓覺」不過,火博士當時已有一個女朋友,而她亦有鐘意的人,故一直當火博士為很親密的朋友。直到20209月,Zenobia正式入讀科大後,曾因感情問題在火博士面前大哭,火博士即加以安慰並趁機「行動」,Zenobia描述:「火博士當晚開始伸手入我嘅上半身,開始摸」,而當時她亦無反抗,只係識不停喊。同月,火博士與女朋友亦有拗撬,並找Zenobia哭訴指:「我好愛你,但畀唔到名份你,我唔想再咁樣傷害你呀,愛你所以唔想傷害到你呀。」當中提到的「傷害」,就是火博士要求Zenobia幫他用手自慰,她自稱作為一個A0天主教徒,當時非常害怕,翌日,Zenobia更坐在教堂不停喊,覺得自己好污糟;但當有了第一次後,每次與火博士見面對方都會有同樣要求,為保護自己,Zenobia則留下證據:「所以我連Jason Chan嘅精液DNA、錄音等等乜都有,每次幫完佢都有將時間記低。」Zenobia指每次見面後,火博士都以搵女朋友為由急忙離開,她坦言:「覺得自己好似condom好似香口膠,比人𡁻完鬆。」

20229月,火博士開始要求Zenobia幫他口交,同時又做了很多言語或行為上傷害她的事。Zenobia一怒之下,便決定致電給火博士的女朋友。當火博士女友得知後,多次在火博士面前斥罵Zenobia為「八婆」,而Zenobia則反斥:「陳生,係你推我隻手埋去叫我幫你打飛機架喎,你認唔認呀?」火博士當下無言以對,而其女友則奪門而去。Zenobia再爆火博士為𠱁回女朋友,在教友面說出很多大話和誣衊她的說話:「包括1.話我勾引佢、2.話我搶佢張信用卡、3.話我好鍾意佢,一心想拆散佢哋。佢仲同當時在場嘅人講,叫佢哋唔好傳出去,我真係聽到呆咗。」她強調:「佢自己話自己忍唔住,要我幫佢,調返轉頭話我勾引佢?」

Zenobia坦言選擇公開事件,有人會覺得是想挽回自己聲譽,也明白有人會認為是她的錯:「但某程度上其實我都係用緊自己嘅聲譽去承擔、去公開呢件事。有人亦會覺得係我嘅錯,係我冇反抗,係我做第三者抵死。」她自言這一切都只因唔敢反抗一個朋友,但她認為有必要為自己辯護及澄清,指「呢一步係我需要放低呢個人之前,首先要解開到嘅心結」。

香港科技大學(科大)正了解及跟進事件,並已向該學生提供適當輔導;而涉事教職員現正休假,大學已安排其他教職員接替其教學職務。

Ad Block
帖文中亦附有大量事主與火博士的親密合照。 女學生Zenobia於個人社交網發長文,大爆與已有女友的火博士的一段情事。 亦有大量二人的對話作證據。 亦有大量二人的對話作證據。 亦有大量二人的對話作證據。 亦有大量二人的對話作證據。 亦有大量二人的對話作證據。  Zenobia從未拍過拖,亦是一位天主教徒。 人稱「火博士」的Jason,在無綫節目《學是學非》中擔任專家嘉賓。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受