Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-13 10:31:54

安哥同學會|入行25年袁偉豪婚後多閒言閒語 感激老婆張寶兒低潮時給予支持

分享:

袁偉豪

唔經唔覺袁偉豪已經入咗行25年,日前佢接受港台節目《安哥同學會》訪問,期間仲提及入行經過、婚後多閒言閒語等等。

現年41歲嘅袁偉豪,今年就係佢入行第25年。佢喺1997年參加《YES!》校花校草選舉而入行,佢指當年參加係一個緣份,因為當年佢要重讀中三,喺溫書時睇《YES!》並留意到校花校草選舉嘅冠軍得主可以有5千蚊獎金及1萬蚊服裝禮券,而提名人都有3千蚊現金獎,所以佢就喺細妹建議下參加,最終成功獲得冠軍。雖然佢當時只有16歲仲讀緊書,不過佢有個uncle喺唱片公司返工,所以就邀請佢簽約入行,成為黎瑞恩嘅小師弟。

曾對導演冇大冇細

之後,袁偉豪出演維他奶廣告,之後仲被選中與謝霆鋒及吳彥祖等人拍攝電影《新古惑仔之少年激鬥篇》,佢喺劇中飾演巢皮一角,戲份唔算多,同時亦未能令佢爆紅。袁偉豪就話自己年輕時雖然幾鐘意唱歌,不過唔係太有表演慾,而佢當時亦試過年紀太細,口沒遮攔對導演冇大冇細。袁偉豪憶述佢曾拍攝劉偉強導演嘅《古惑仔之少年激鬥篇》,當時拍攝日程相當緊密,所以大家都非常心急,而佢竟然走去拍導演嘅膊頭話:「導演,唔好嬲啦!」,之後導演就笑咗一笑及鬧佢一句「衰仔」。袁偉豪指當時細路仔唔識世界,如果係而家嘅話佢唔會同導演咁樣講嘢,而係會諗辦法去幫助拍攝。

拒絕屋企人提議考空少

至於點解會去選香港先生,袁偉豪就話25歲嗰年(加入TVB前一年),佢淨係會喺屋企剪片、睇MV同電影,所以屋企人都有提議佢去投考空少,不過佢就仲想等待一個機會。結果一年後,佢就去咗參加2007年度嘅TVB香港先生選舉,並以大熱姿態獲得冠軍。喺加入TVB後,佢拍過好多唔同嘅電視劇,一步一步成為當家小生之一,而佢亦覺得每一個角色都好有創造力,佢亦問心無愧。不過佢就對自己嘅歌唱事業唔太滿意,因為2019年簽唱片公司至今,佢都係得兩首派台歌,佢亦表示希望自己可以成為一位創作歌手。

Ad Block

袁偉豪仲話一直希望可以喺幕前幕後工作及人際關係上做到最好,不過佢就話可能有時唔夠瞓,所以EQ低咗,搞到喺言行上比較率直。而佢本身亦唔係一個好識用花言巧語去表達自己及同人交流嘅人,佢只係想唔轉彎抹角,想可以直接咁表達事件,所以可能導致觀眾及網民對佢嘅印象麻麻。

常同老婆講「I Love You」

而關於外間對佢嘅聲音,袁偉豪就表示自己係藝人,好多嘢都係身不由己,因為除咗佢自己本身,佢仲要同好多單位合作,先成就到大家睇到嘅娛樂新聞。佢就話唔係話刻意去製造新聞,只係工作上各有所需,人哋有人哋寫、而佢有佢自己,不過偶爾都會覺得氣餒。

Ad Block

佢仲話與張寶兒結婚後,多咗好多閒言閒語,佢辛苦經營自己嘅工作,亦喺人生上作出選擇,搵到自己適合嘅人去建立家庭,喺感情及心靈上得到依靠,不過喺佢前年結婚後多咗好多閒言閒語,令佢感到有點兒灰心。不過佢亦透露自己喺屋企會做家務,而佢哋兩公婆嘅相處之道,佢就話多咗同老婆講「I Love You」,而佢亦好多謝老婆喺佢低潮時支持佢,亦有同老婆講佢係好好嘅朋友、好好嘅靈魂伴侶及好好嘅太太,希望下一世都可以拖住佢一齊行。

坦言好多報道都不真確

主持人陳圖安就為佢打氣,並話只要問心無愧就可以,不過袁偉豪就話而家互聯網發展好快,每日嘅資訊及報道都會被存檔,而當中有好多報道同事情都唔係真,如果有潛在工作客戶想了解佢,只要上網搜尋佢嘅資料,嗰啲唔係真嘅資料都會留喺佢嘅檔案入面,咁佢亦可能去澄清所有嘢。

Ad Block

袁偉豪

袁偉豪 & 張寶兒

袁偉豪

袁偉豪

袁偉豪 & 張寶兒

袁偉豪 & 張寶兒

袁偉豪

袁偉豪

袁偉豪

《城寨英雄》袁偉豪 & 王君馨

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受