Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-28 12:49:15

就是青春︱大熱洪韻騏捱批爆喊 限定三人女團驚喜演出獲讚賞

分享:
就是青春︱大熱洪韻騏捱批爆喊 限定三人女團驚喜演出獲讚賞

洪韻騏被視為《就是青春》大熱,可是其歌藝卻惹來網民批評。

HOY TV選秀節目《就是青春》逢星期六晚上8時播出,18位參賽者接受六個月的全方位指導及特訓後,繼續在舞台上較量。明晚(29日)播出的第四集節目中,參賽者將進行第二輪淘汰賽,節目邀得關心妍,聯同「YOUnion」團長陳柏宇一同擔任「星級樂迷」,點評參賽者的表演及分享寶貴意見。被視為大熱的洪韻騏(Wincy),上集以「超高海豚音」震懾全場,但卻未得網民歡心,有網民指她唱歌好難聽,今集Wincy再次上陣,對於網民的批評,直言信心大受打擊,節目受訪期間更哭成淚人。Wincy今集代表所屬隊伍打頭陣出場,獻唱衛蘭歌曲《穿花蝴蝶》。Wincy因上集演出後被網民批評,出場前表示沒有信心,她表示:「睇到有啲觀眾話我唱得好難聽,因為我一直覺得自己唱歌唔係難聽,所以先參加呢個比賽,但而家聽到有人咁樣講,覺得可能係咪一直冇人同我講(唱歌難聽),所以希望依次可以再做好啲。」話畢後,Wincy即哭成淚人,在旁的歌唱老師聞言表示心痛:「見佢自信愈來愈低落。」信心受挫的Wincy今回獻唱完《穿花蝴蝶》後,「星級樂迷」關心妍指對方演出欠人性化,她說:「覺得你(Wincy)好有技巧,依隻歌亦好難唱,覺得你係拿揑到(首歌)嘅,但希望可以表演可以人性化多啲。你未畀到依隻歌嘅意思同故事畀我,我覺得你可以再放啲,比返多啲人性嘅感覺。」不過另一位「星級樂迷」陳柏宇就不同意關心妍說法,更反駁:「唔認同人性唔人性,唔太明白,反而覺得首歌嘅大細聲、高低音設計得好好。」

 

Ad Block
Wincy因上集演出後被網民批評,出場前欠信心更一度爆喊。

Wincy因上集演出後被網民批評,出場前欠信心更一度爆喊。

此外,由張鈊貽(VALC)、陳心余(Wuba)、劉庭君(Midori)以「女團」形式上陣跳唱羅志祥歌曲《撐腰》,以全新曲風演釋,期間三人又跳又唱,感染至場外觀賽的參賽者。三人表演後大獲好評,場外的曾樂彤即對鏡頭直指更感動到大喊:「就算冇投票,(喺我心目中)贏咗喇,贏晒!」葉巧琳亦大讚:「好睇、(跳舞)好齊、和音準!」陳柏宇則於現場大讚:「正呀,好過癮,總之好好睇,真係無乜野想挑剔。」至於關心妍亦表示好喜歡:「一開始已經好有power,特別係Midori把聲懾住咗我,你哋三個又好enjoy個舞台,好有女團嘅feel!」

Ad Block
張鈊貽、陳心余、劉庭君以「女團」形式上陣跳唱羅志祥歌曲《撐腰》。 張鈊貽、陳心余、劉庭君以「女團」形式上陣跳唱羅志祥歌曲《撐腰》。 曾樂彤直指感動,一度大喊。 (左起)曾樂彤、趙啓嵐(Matt)、劉睿曦(Felicity) 關心妍指Wincy表演可以人性化多少少。 陳柏宇為節目擔任「YOUnion」團長。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受