Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-02 19:14:06

張國榮逝世20年|唐鶴德「現身」紅館 盼大家回憶哥哥真善美

分享:

由陳淑芬主辦的《繼續寵愛·二十年·音樂會》,請來不少歌手藝人參與。

昨日是張國榮的死忌,坊間有不少悼念活動,由陳淑芬主辦的《繼續寵愛.二十年.音樂會》在紅館舉行,請來郭富城、張智霖、袁詠儀、張衛健、周慧敏、陳松伶、鄭欣宜等演唱及分享。另外,大會亦請來梁朝偉預先錄製片後,作為紀念騷的序幕。

Ad Block

哥哥生前摯愛唐鶴德在IG分享了多張哥哥的劇照,留言說︰「夜闌靜 有誰共」。事先表明不會出席紀念騷的他,最後以另一種方式參與紀念騷,大會播出他預先錄製的聲帶,熒幕則播出昔日他與哥哥的合照。他說︰「死亡並唔係一個終結,被遺忘嘅先至係。好幸運,哥哥喺佢呢20幾年嘅演藝生涯裏面,佢演過好多令人印象深刻嘅角色、唱過好多動人心弦嘅歌曲,亦都留低咗好多姣、靚、型、寸嘅舞台表演,呢啲都成為咗我哋嘅集體回憶。更幸運嘅係,哥哥有一班一直以嚟都咁愛佢、咁錫佢、咁掛住佢嘅好朋友、哥迷同影迷。我喺呢度代表哥哥衷心咁多謝大家。今日係一個特別嘅日子。我哋就襯住今晚呢個機會,一齊回憶哥哥嘅過去、回憶佢嘅真、善、美,延續對哥哥嘅愛同思念。繼續寵愛,張國榮。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受