Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-29 10:38:37

張建聲公開父女戀 自爆被24歲工展小姐馴服到變綿羊

分享:
張建聲公開「父女戀」自爆被24歲工展小姐馴服到變綿羊

張建聲公開「父女戀」。

40歲張建聲2019年宣佈和拍拖3年的陳嘉莉分手後,一直未有再公開新戀情,日前趁聖誕佳節,他就貼相認愛年僅24歲的工展小姐曾加晴(Angel),雖然被指是「父女戀」,但二人愛得甜蜜,張建聲更聲稱自己被女友馴服到「變成綿羊」。

張建聲與女友原來已經拍拖一年半,他在社交網貼出咀嘴相,甜蜜寫道:"Our Second Christmas!" 並冧爆留言表示:「我冇辦法相信自己會變成綿羊。」他又順便自爆二人相識經過:「其實我一早已經係佢爸爸,喺電影《PTGF出租女友》佢又真係演我個女嘅,我哋就係咁樣認識,之後隔咗一年後喺緣份嘅驅使下偶遇番!」 

至於Angel亦有在Ig 於限時動態分享張建聲為她拎手袋的影片,並留言指:「乖乖小綿羊好QQ,馴服成功,好純真嘅眼神,已經搵唔返當初好招積嘅佢。」而張建聲更宣稱女友是「馴服招積哥第一人」,簡直是廿四孝男友。

張建聲自爆被24歲工展小姐馴服到變綿羊 。

張建聲自爆被24歲工展小姐馴服到變綿羊。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受