Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-01 22:00:48

張敬軒43歲生日公開願望 好友黃偉文:幫得幾多得幾多

分享:
黃偉文貼合照祝願好友張敬軒夢想成真。

黃偉文貼合照祝願好友張敬軒夢想成真。

張敬軒今天(1日)43歲生日,早前他自資一連兩場招呼逾萬名歌迷在澳門舉行「張敬軒官方歌迷生日會」,場面非常熱鬧。適逢今天是他的正日生日,軒公在Ig限時動態上載了一張生日蛋糕相,並公開自己的生日願望,寫上:「我嘅生日願望係大家都身體健康!多謝大家」他又留言表示︰「多謝大家嘅祝福!祝大家2024年都身體健康!開心、幸福、順利。」而軒公亦有轉發身處在美國的歌迷,為他集資買下紐約時代廣場的LED屏幕應援廣告,並將於當地時間21日晚上播放軒公的生日影片。 

日前,軒公飛到巴黎出席時裝展,順道探望好友黃偉文(Wyman),今日Wyman 亦有於社交網分享一張與壽星仔的合照,見軒公輕撓Wyman的手臂,二人感情甚好, Wyman寫道︰「2014年,『青春常駐』面世嗰年,依家睇番,究竟係『常駐』定『告別式』?(唔係tasting menu,唔使一個係咁就全枱都係咁,所以,你哋揀嗰陣,可以一個揀『常駐』一個揀『告別式』㗎!哈哈哈!)張生,生日快樂,你私底下同我講嘅各種『夢想』,希望全部成真,若果唔介意在下只得綿力,我幫得幾多得幾多。」 

Ad Block
張敬軒43歲生日公開願望 。 張敬軒身在美國的粉絲,在時代廣場的LED螢幕買下應援廣告 。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受