Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-21 18:31:59

張敬軒呼籲fans為阿Mo打氣 感慨So Ching日子唔易過

分享:
張敬軒舉行簽唱會,並呼籲大家為阿Mo打氣。

張敬軒舉行簽唱會,並呼籲大家為阿Mo打氣。

張敬軒今日在旺角舉行簽唱會,逼爆整個商場,他在活動上預告未來的工作情況,包括擔任羅文紀念演唱會嘉賓。一直關心MIRROR演唱會事故的他,不忘呼籲全場fans集氣,為仍留醫的阿Mo(李啟言)打氣,他著大家叫「阿Mo加油」,並謂稍後會把短片傳給阿Mo的父母。

張敬軒發起全場人士大叫「阿Mo加油!」

張敬軒發起全場人士大叫「阿Mo加油!」

Ad Block

為阿Mo打氣是最大的支持

張敬軒表示,從新聞報道得知阿Mo的情況有進展,雖然是緩慢,但總算是好的進展,「我覺得我哋而家可以做到嘅,都係為佢打氣,等佢好好地、有正能量去面對治療。自己住過院,都知個心情起伏,如果佢知出面有人為佢打氣,相信佢心情都會好啲。」他表示,未有跟阿Mo聯絡,一來不想打擾對方,二來有中間人更新對方的情況。

張敬軒認為So Ching的日子也過得不易。

張敬軒認為So Ching的日子也過得不易。

So Ching要獨自面對很多

軒仔稱阿Mo是行內資深的舞蹈員,自己與容祖兒都曾跟對方合作,覺得對方是一個充滿正能量、很叻和很乖的人,「我諗佢身邊嘅人,屋企人、朋友、同事或者So Ching嘅fans、同行,大家對佢support係好緊要。我相信So Ching呢段日子係好難過,唔係我哋想像嘅難過,佢一個人都要面對好多,同埋要學護理,喺醫院嘅時候點幫到阿Mo,所以呢個階段意志力同精神上嘅支持係緊要嘅。我相信喺具體醫療上,阿Mo已經有團隊有好多support,我覺得係呢件事上作為同業,可以做到嘅就係精神上俾多啲支持佢。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受