Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-02 21:00:53

張敬軒生日忙到得兩個鐘瞓 一口氣吹熄43支蠟燭:原來都幾辛苦

分享:
張敬軒一口氣吹熄43支蠟燭,笑言原來都幾辛苦。

張敬軒一口氣吹熄43支蠟燭,笑言原來都幾辛苦。

張敬軒昨天(1日)迎來43歲生日,他在社交平台分享慶生照,見他收到鮮花及多份名牌禮物,當中更有一個名貴房車的造型蛋糕,相當精美。適逢軒公43歲,於是大家就為他準備了43支蠟燭,軒公笑言要一口氣吹晒,原來幾辛苦。 

軒公寫道︰「一口氣吹43支生日蠟燭,原來都幾辛苦,因為啲蠟燭基本吹唔熄。充滿愛嘅一個生日,多謝呢幾日送上祝福嘅各位至愛親朋、家人仲有各位愛錫我嘅朋友。 雖然呢兩日忙到得兩三個鐘頭瞓,可以話係最忙嘅一個生日,不過相信所有成果都會值得! 多謝我身邊所有一齊戰鬥嘅戰友同家人, 大家2024都一定會好好㗎!個蛋糕聽講係想做部勞斯萊斯,點解變咗部MINI Cooper,多謝 MoniqueJo姐嘅心意。」

張敬軒生日忙到得兩個鐘瞓。

張敬軒生日忙到得兩個鐘瞓。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受