Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-03 17:00:09

張致恒反擊莊韻澄「冇同任何人求過婚」 望解決財務問題與雯雯補擺喜酒

分享:
張致恒反擊莊韻澄「冇同任何人求過婚」 望解決財務問題與雯雯補擺喜酒

Steven今日貼文反擊莊韻澄,澄清「冇同任何人求過婚」。

莊韻澄早前接受田蕊妮的網台節目《港女萬歲》訪問,節目中她除了大談自己的首段婚姻,更提到跟張致恒(Steven)拍拖時的事。莊韻澄自言每次拍拖都會視對方為結婚對象,唯獨Steven不行,覺得對方完全靠不住,她說︰「佢有求過婚,但佢真係好靠唔住,我唔想做離婚KOL,我好似可以預視到,惟獨佢我係唔得。」更踢爆Steven趁她不在家時,帶不同女伴回家。

今日(3) Steven 便在社交網澄清自己冇同任何人求過婚,並謂還清債務後,好想與老婆雯雯補擺酒兼影婚紗相,他寫道:「我想澄清返一樣嘢,我冇同任何人求過婚,我其中一個最遺憾嘅亦都係呢一樣嘢,我連我老婆都冇求婚,當年因為我嘅貪玩,令到結婚本來係一件美好嘅事,最後搞到草草了事結咗婚就算,雖然大家睇落去呢一段婚姻好似好兒戲,我亦都有好多地方係做得唔好令到老婆成日都嬲,所以呢件事一直都記咗喺心裏面,一直都好想日缺(解決)曬所有財務危機,就好好咁樣擺返個酒,影返靚靚嘅婚紗相,咁就 perfect喇!」。 

Steven又公開向老婆道歉,承認自己懶惰貪玩,並承諾會改過自新,更表示如雯雯不開心,可以繼續在社交平台發洩:「最後好想同老婆講聲對唔住,一直以嚟要你承受我啲小朋友性格,三分鐘熱度 、冇記性 、貪玩 、懶惰 、嚴重拖延症,我會好好咁樣去改變令到個屋企更加美好,所以若果你真係有啲咩唔開心嘅話你就盡管喺IG擺出嚟啦。」他續引用經文表示:「聖經裏面有話過 11:36若是你全身光明、毫無黑暗、就必全然光明、如同燈的明光照亮你。若果我好好地做好自己,將自己嘅幽暗署暴露出嚟,我諗所有嘢都會變返好,繼續努力為咗呢個屋企變得更加成功 !」

Ad Block
莊韻澄透露曾拒絕Steven 的求婚。

莊韻澄透露曾拒絕Steven 的求婚。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受