Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-27 16:05:38

張致恒囝囝確診自閉兼過度活躍症 雯雯盼請到姐姐抽身工作

分享:

張致恒其中一子確診自閉兼過度活躍症。

張致恒與區燕雯不時離離合合,又要債務纍纍,每次工作又要三分鐘熱度,早前吳浩康亦隔空向阿嫂呼籲不要再「公開搞佢,俾啲空間佢搵下食」。今日雯雯就出文表示自己醒覺,而醒覺的原因並不是吳浩康的呼籲,而是家庭出了很多問題,包括有親人患癌,愛犬身體出狀況,以及其中一個兒子確診自閉兼過度活躍症

雯雯於今日凌晨時份以黑底白字寫下自己踏入2024年的經歷,她用相當不幸去形容︰「最錫我嘅親人不幸患上癌症,再有兩個(隻)狗狗痾血、心臟++胰臟炎,再有一個小朋友確診autism plus hyperactivity。坦白講照顧呢類小朋友,無論係身心情緒都係好大嘅學習,我一個人真係冇能力,同一時間可以照顧到四個小朋友應該話可以照顧到,但係會有一定嘅危險。」

她透露其中一子早前跌爆耳仔求醫,醫生著她有心理準備一年去急症室幾次,「依家每一日面對佢嘅行為、情緒,都係一個好大嘅挑戰。同時因為屋企其他嘅小朋友仲好細,亦都會受到影響,我哋亦都要好努力學習點樣可以得到一個平衡。她稱2023年是壓力接近爆煲的一年,明言「心裏面確確實實真係想離婚,亦都不斷爆出唔同嘅情緒(不斷流出大家所講嘅笑話),連我自己都覺得我自己有精神問題,經常性會出現一個惡魔叫我帶埋小朋友離開呢個世界,就可以得到解脫。」

罕有多謝張致恒

及後她多謝張致恒一直學習如何照顧小朋友,她說︰「發生咗咁多事,好現實,咁話俾自己知兩夫妻已經唔係兩個人嘅事,要照顧好佢哋一定要兩個齊心,冇咗是但一個根本係冇可能做到。

呢段時間我好多謝@stevencheung都不斷學習點樣照顧好小朋友,亦都實實在在多謝你同我一齊面對全世界嘅責罵(話我哋只係識借錢,又唔自己出去做嘢)。當中嘅難處,只要我哋先會明白。我哋唯一嘅共識就係做多兩份工,請一個姐姐去幫手。咁樣我哋其中一個先可以完完全全抽身出去賺錢,大前提係要姐姐實實在在到咗,我哋先可以出到呢個門口工作,好慶幸仲有唔夠兩個月時間,姐姐嚟到我哋就可以重生,終於可以靠自己唔需要再求別人嘅幫忙。

雯雯未有透露是大仔還是二仔有自閉兼過度活躍症。

盼望將來過安穩生活

雯雯暗示已請到工人,同時字裡行間又呼籲債主「後下留情」,她說︰「呢兩個月我哋又係咪真係可以咁好彩渡過到?只要堅持唔放棄,就真係可以過到?好攰,每日都真係好攰。我相信先苦後甜,呢一刻叫我做啲乜嘢、犧牲啲乜嘢,我都願意。如果可以換來一家將來可以有安穩嘅生活,其實犧牲自己又有咩所謂。既然咁難先可以行到姐姐差唔多嚟呢一步,上天可唔可以俾機會我哋過埋呢一兩個月?」

最後,她提到真正令自己覺醒的原因︰「發生咗狗狗嘅事,亦都令我醒覺,其實生活静静地平凡安穩就足夠,自己嘅情緒自己知道就足夠,如果能夠過到呢兩個月,我希望同自己嘅家人能夠搵一個地方静静地度過,遠離呢個公開又複雜嘅地方。

Ad Block

雯雯家中有數頭愛犬加烏龜。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受