Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-09 20:00:44

張致恒家姐攬實關智斌合照如親人 富二代Sean : 你細佬呃咗咁多人

分享:
張致恒家姐攬實關智斌合照如親人 富二代Sean : 你細佬呃咗咁多人

張致恒家姐Jan攬實關智斌合照如親人 。

現年39歲的張致恒(Steven2003年與關智斌(Kenny)組成Boy'z出道,原本20199Boy'z 重組在紅館首度開騷,卻因Steven 疑一腳踏五船的消息傳出後而立即取消,關智斌最終單飛舉行演唱會,日前,關智斌亦坦言跟Steven一直有聯絡,互相問候一下。近年,Steven 與太太區燕雯(雯雯)成為「離婚界KOL」,負面新聞多多欠落周身街數,就連他與家人似乎也關係疏離,反而其胞姐張詠恩(Jan)與關智斌關係依然親密。

張詠恩昨日(9日)在社交網驚喜地大晒與關智斌的合照,相中見二人攬到實,表現老友,並寫道:「好耐無見,難得在工作上碰面,感覺如親人,一切在心中*P.S 衰佬咁鬼fit又靚仔又盛」,網民紛紛大讚二人凍齡有術,但不少人都將焦點落在其胞弟Steven身上:「家姐有冇畀錢細佬?」、「畀多一次機會個細佬,幫吓佢哋一家」,而過去曾公開收到不少Steven債主的短訊及聲音檔案的富二代KOL Sean,亦留言表示:「你細佬呃咗咁多人,害咗咁多人,你依家人真係好嘔心。」 

張致恒本身有兩姊一弟,其中一位家姐為同母異父,張詠恩2005年與活己嵐組成Krusty出道,拍過TVB劇集《赤沙印記@四葉草2》,20115月與商台DJ「當奴」唐劍康結婚,但在2022年宣布早已離婚多年。張詠恩與張致恒以往關係不錯,不過自他緋聞多多後,亦甚少再有公開互動。

 

富二代網紅Sean 留言指:「你細佬呃咗咁多人。」

富二代網紅Sean 留言指:「你細佬呃咗咁多人。」

張詠恩2005年與活己嵐組成Krusty出道。

張詠恩2005年與活己嵐組成Krusty出道。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受