Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-04 12:22:16

張致恒聲稱打兩份工 自揭長期唔還錢原因

分享:

張致恒早前上載收款QR code,被網民認為用網絡乞丐。

張致恒(Steven)日前在社交平台上載收款QR code,求網民「幫手」。由於Steven多次以不同方式表示過埋這個月便可以回復「正常」,但最後都是拖得就拖。他的行為亦引起大陸網民關注,直斥他害了關智斌(Kenny)及稱呼他是網絡乞丐。

不少網民要求他認認真真打工,他昨晚在社交平台說:「多謝大家關心,其實我已經有兩份工作,不用再介紹我工作。如果我冇錢係因為我唔去做嘢而俾大家鬧,我冇所謂。但我而家係因為有人照顧小朋友,所以我出唔到個門口。事實上一個大人照顧唔到四個咁細嘅小朋友,仲要有一個,係需要特別照顧。」不過,Steven較早前已辭去性商店工作,並跟另一平台合作一,兩次後便取消餘下合作。

張致恒IG

Steven繼說:「呢個係我哋生之前唔夠成熟,冇安排好,但係我哋而家已經一步一步改善緊。」然而,很多網民對他的言論大不滿,稱類似說話已經說了很多次。

Steven 又提及他未能還錢的原因:「多謝真心幫助過我哋嘅人,到我們安頓好,我一定會逐一去還錢俾你哋,我宜家呀唔倷唔想還錢,而係根本而家長期都係負,多謝真心幫我哋嘅人體諒我哋。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受