Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-27 17:17:14

拍拖13年無疾而終 張寶華請Ben Sir做嘉賓

分享:
垃圾

Sharon兩年前客串許鞍華導演改編的小說電影,她直言對演藝界有興趣。

張寶華(Sharon)前在網上舉行直播大談情緒病,吸引全球超過23個國家觀眾收看。日前接受香港開電視專訪,預告將再開騷,還請來歐陽偉豪(Ben Sir)做嘉賓,她說:「Ben Sir係我中大校友,易傾到偈,我約佢做嘉賓佢馬上答應了。我同Ben Sir之前合作過幾次,仲幫佢拍過一啲視頻,佢好玩得,又風趣,佢會講笑話不過自己唔笑。經常覺得Ben Sir應該有好多戀愛故事能分享。」

 

Talk show愛情觀

Sharon的talk show主題關於愛情觀,最近娛樂圈有很大金玉其外,敗絮其中的例子,她說自己也曾跌入過陷阱:「我同一位前男友談咗十多年戀愛,最後都無疾而終,呢個係我人生跌到最深嘅一個陷阱。一個人有多少個10年,13年唔係一個短時間。如果你相信某個角落有人等你,以後大家也會有個好嘅愛情話,就唔好放棄。愛情有個特性,點解咁多人講文學作品、電影、音樂,都講愛情,因爲無論你輸幾多次,都會繼續奮鬥嘅一件事。」

垃圾

Sharon與前男友拍拖13年,最後無疾而終。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受