Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-13 18:15:35

大S閃婚張寶華自覺好浪漫 孖Ben Sir開Live講愛情

分享:

張寶華將與Ben Sir直播大講愛情觀。

前新聞主播張寶華(Sharon)勇闖YouTuber界,早前在網上搞直播Talk Show大談情緒病,相當成功,得到網民極大迴響。Sharon再開Part 2Don’t Judge a Book by its Cover」,更邀請了特別嘉賓Ben Sir歐陽偉豪博士,與網民討論「愛情觀」,趁著白色情人節(314)前夕,希望在人心惶惶的嚴峻疫情中,跟大家一齊談情說愛輕鬆一晚。

Ad Block

張寶華為直播主題做定功課。

最擔心Talk Show超時

Sharon連日做定功課及綵排,她笑言:「依家最擔心今晚個騷超時,愛情實在有太多嘢可以講,有啲網上朋友問我點睇大S離婚3個月閃電再嫁?我覺得大S好浪漫,勇往直前!係就係!唔係就唔好嘥時間。」

還有一事也令Sharon非常苦惱:「已經收到好多好多網民朋友來信,有啲因為唔想曝光見樣,所以預早寫信俾我,其實,好正常的,好多經歷,唔想俾人知身份。收到有好多不同個案,其中有多角戀,你又出軌時,佢又出軌,自己又出軌,幾方面都鬥出軌;亦有用咗好多錢在男人身上,一次又一次被騙,人才兩失,遇上幾個男人都係咁;要揀最精彩及複雜性最高的個案,真係好頭痛。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受