Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-09 17:14:03

接受許文軒專訪 Gin Lee自爆壓大到生蛇

分享:
HK ENT

李幸倪(Gin Lee)轉會英皇後,動作多多,近日接受許文軒主持的《StarTalk》專訪,大談轉會感受。Gin直言曾在真空期思考去向,更一度考慮過不再做歌手,她說:「其實最驚係做錯決定,唔知道自己嘅決定啱唔啱,有反問自己點樣繼續行,十字路口有好多選擇,有好多可能性,所以咩都有諗過,嗰個時期都幾迷失,心情複雜,一有壓力自己就會失眠,勁出現生蛇狀況」

Gin Lee稱,第一次生蛇,好彩不太嚴重,「覺到背脊有撻嘢,立即睇皮膚科醫生,開藥控制住,嗰刻知道自己一定要停一停,要俾自己休息一段時間,所以返咗馬來西亞,順便見屋企人。」問她在馬來西亞休息的生活如何度過:「 其實好Hea,冇咩特別嘢做,放低歌手嘅身份,過啲平凡嘅日子,同屋企人旅行、傾吓計、煲劇同遊車河已經好開心。依家接埋屋企人嚟香港住,咁我就多啲時間照顧佢哋,唔係淨係我掛住佢哋,其實佢哋都好掛住我!佢哋喺香港好快就適應。因為馬來西亞好熱,佢哋好鍾意香港,可以行山,好享受海旁散步。」

 

唱快歌最難要練舞

談到轉會新動向,推出與以往風格不同的新歌《Dum Dum》,Gin說:「毫無懸念一定要搵首快歌,知道好多樂迷覺得我成日唱抒情歌,想話俾人知我除咗慢歌之外,仲有好多可能性,聽左成100Demo,最終搵咗韓國嘅demo,就出現咗《Dum Dum》呢首歌。」Gin又指,舞蹈是最難的部份,「動作要好快,好複雜,每日練四至五個鐘頭,練完一返到屋企,我諗除咗頭髮之外,身體每一個部份都好攰。有懷疑過自己得唔得,因為練完一小部份,個心跳得好快,初初仲有啲頭暈。」

Ad Block

許文軒問要同步減肥,會否對影響拍攝MGin毫:「因為喺馬來西亞休息時食得太多,拍MV要減磅,但係今次嘅舞蹈強度好高,要好大體能,所以要靠營養師配合,慢慢就可以斷食同生酮之下都有能量,所以最後成功我都好大滿足感。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受