Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-22 21:47:41

新冠肺炎︱HotCha Regen分享戰勝Omicron

分享:
垃圾

Regen憶述發病病徵,但不知感染源頭。

本港第五波疫情嚴峻,確診數字每日上升,娛樂圈繼C AllStar成員陳健安(On)ONE PROMISE的天衡和Anton、商台《十八樓C座》4名播音員、《公子會》劉翁、商台DJ麻利、林欣彤、TVB《聲夢傳奇》學員潘靜文等確診後,前HotCha成員張惠雅(Regen),今日傍晚在IG貼上快速測試呈陽性的照片,並以長文分享發病經過及病徵。

於長洲開CafeRegen表示,連日大雨所以亦未有開舖,同時保證餐廳暫時會停業,直到negative為止。Regen稱於20日凌晨發病,她憶述發病病徵,但感染源頭不明:「發病係20號,19號晚瞓瞓下覺有啲周身骨痛,估自己因為19號我喺室外橫風橫雨嘅時候,喺度吹風淋雨咗好耐而吹病咗,因為隔離舖都有keep住做檢測都係陰性,我就無覺得係中咗Omicron(本人好宅,基本上平時我都係唔出街困喺房唔接觸人,所以源頭唔太清楚,屋企人都無感染無症狀,不過屋企人呢排都會一齊留喺屋企),之後我煲咗個熱檸樂煲薑,飲完好快就嚟料,啲鼻水湧出嚟,不過都係流咗一晚啫,之後鼻水都收晒。」

垃圾

快速測試呈陽性,更發燒至35度幾。

發燒時忽冷忽熱

Regen病發時有發冷,稱發得燒係一定會發冷,「我食咗日本嗰隻感冒藥,食完好快見效喉嚨唔太痛。不過藥力退咗,都係有發燒發冷,但係又唔算嚴重,之後兩日都係燒下唔燒下,同埋開始喉嚨痛,但係我又唔係痛到好嚴重,定係我忍得痛定點,今日22號起身喉嚨痛好咗啲,咳都係一兩聲,痰都係一兩篤,我無幫自己探過熱,除咗去買快速測試時候門口嘅探熱,不過係人都知個探熱係廢嘅,我頭先度到係三十五點幾度。」

垃圾

Regen認同可以與病毒共存。

從未接種疫苗 病發似感冒

Regen還在列出她曾去過的地方,強調全程都有狂噴消毒。原來她未打針,:「都係傷風感冒咁樣,睇下之後幾日病情點樣,我update下比大家知。原本都覺得中Omicron係遲早嘅事,前幾日未知自己中嘅時候,仲嘆氣點解要呢個時勢吹病自己,要自己喉嚨痛兩次,所以當我見到positive嘅時候,係鬆咗一口氣。……個人經驗,我唔鍾意食生果,但係呢幾日狂食柑同有食啲蕉,喉嚨好乾但係無胃口,口淡淡,噚晚仲覺得自己無食嘢幾日好弱,喺度做深蹲,謝謝。」

垃圾

病發時,Regen仍可照顧自己。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受