Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-29 16:15:00

早霸王|外判司機爆無綫一線藝人勁孤寒 森美︰一定唔係陳豪馬明

分享:

森美指陳豪是出名的好人,馬國明也是很大方。

由森美、小儀和梁嘉琪主持的《早霸王》,日前有自稱是TVB前外判司機,負責駕駛外景車,對方致電節目表示曾接載過森美和梁嘉琪,更大讚他們非常好,「你哋非常好,very good!只係有啲一線就……

小生初入行態度差

這位司機聲稱曾接載過一位剛入行的男藝人,「依家都算小生,但當時就唔係」,並指對方要拍外景飲食節目,同行有導演、PA、攝影師及撰稿員。他指對方拍完之後上車休息,但因為工作人員要搬器材上車,於是他把車移一移,竟遭對方大鬧︰「你做乜嘢?」及後眾人上車離開,當駛至荃灣時,其他人落車,「佢仲坐喺中間繞埋手,擘大對腳坐喺度,咁我咪開車,佢突然好大聲鬧:『你做乜嘢呀?我都未落車!』我心諗,一線都冇你咁樣啦!

早霸王

森美、小儀及梁嘉琪主持《早霸王》,近日小儀放假。

非直屬員工冇份食

這位司機又透露,有部份一線藝人的態度很惡劣,不時鬧人,並提到出外景時如到餐廳食飯,公司會有30元的津貼,有一線藝人心情好,高呼:「今日我包底!」但事後卻向劇務說︰「6個唔係直屬TVB員工,點解要請呀」森美和嘉琪聞言後大感驚訝,並謂︰「咁又唔OK喎!連我呢啲下線都請啦!

對方表示:「我同劇務講,唔緊要,每人都係凸十幾蚊,我俾夠20蚊一個,6個人即係120蚊,多咗我請佢(一線藝人)飲茶嘅,唔好咁小器!森美表示,自己合作過的人很少會這樣計算,並強調陳豪及馬國明都是很友善,因此不是嫌犯。

陳豪

陳豪是出名的好好先生。

有一線藝人精打細算

及後再有一名外判司機致電《早霸王》,他先反駁了第一位司機幾句,質疑對方可能態度也不算好,又謂藝人萬歲未必有司機份,惟對於有一線藝人萬歲會計數一事,他表示︰「佢講嗰未必一定係我嗰個。有次我出crew拍一個節目,中間時間大家食飯,某個星心情靚,話下午食飯佢萬歲。咁大家好開心啦車長一齊食飯,當日有6個車長,之後佢話『飲嘢我嘅,車長嘥氣啦,凍飲加2!」及後嘉琪表示,因為個餐已包飲品,森美說︰「呢啲一線好嘢喎!精打細算!

佘詩曼

佘詩曼拍攝《新聞女王》期間不停萬歲,請食鮑魚及燉湯。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受